Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Minulý úterý mi odesílatel posílal Cenný balík.Protože jsem potřeboval, aby jsem se k balíku dostal jenom já (byl tam dárek) a já od rána do večera nejsem doma, avšak moji rodinní příslušníci ano, dohodl jsem se s odesílatelem že k tomuto balíku využije doplňkovou službu dodání výhradně jen do rukou adresáta.Tento čtvrtek byl balík dodáván.A i přesto, že tam byla zaplacena výše uvedená služba, doručovatel balík předal osobě přítomné v domě a ještě prý s poznámkou že snad si toho nikdo nevšimne.
Cenný balík + dodání výhradně jen do rukou adresáta
Vrácení peněz za doplňkovou službu.
|
Tweet |
Pokud pošta nedodá zásilku v souladu s uzavřenou smlouvou a poštovními podmínkami, lze uplatnit reklamaci dodání (čl. 40) nebo jinou reklamaci dle čl. 43 poštovních podmínek.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Jedná-li se o opakované porušení, doporučujeme podat podnět k provedení kontroly Českému telekomunikačnímu úřadu, který je dozorovým orgánem v oblasti poskytování poštovních služeb.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.