Počet nahlášených stížností: | 30 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
zajistili jsme si přes www.dovolena.cz zprostředkovatele STUDENT AGENCY, k.s. v Brně dovolenou do Dominikánské republiky.
Objednali jsme si pokoj De Luxe s výhledem na bazén pro 3 dospělé. Po příjezdu do hotelu, nám bylo ihned sděleno, že takový pokoj nenabízí a mají pro nás variantu standartní pokoj ( kde by byla daná přistýlka- která je v tabulkách pro děti do 12 let), nebo za příplatek větší standartní pokoj, kam by se vydali 3 dospělé osoby ( samozřejmě pouze s přistýlkou).
Jiná možnost nám nezbývala, než ihned na místě zaplatit cca 15 000 CZK ještě navíc, aby nám dali větší standartní pokoj. Delegátka ovšem v hotelu byla pouze dva dny v týdnu, a tak jsem s ní daný problém řešila, až třetí den, kdy mi sama ukázala tabulku, že takové pokoje hotel nenabízí a přímo do očí mi řekla, že toto není chyba ALL TOURS - německé CK, ale zprostředkovatele Student Agency, k.s..
Ihned po návratu jsem řešila daný problém s potřebnými dokumenty ( sepsání stížnosti proběhlo přímo na místě s DE delegátkou)stížnost, FA za doplatek jsem naskenovala do STUDENT AGENCY, k.s. k reklamaci.
Samozřejmě se Student Agency z toho snaží vyvléct a obviňuje All Tours, a opakovaně All Tour dává vinu na Student Agency, kde ještě přímo z ALL TOURS napsali dopis, že jsme pokoj dostali.
Po výměně více E-mailů se STUDENT AGENCY a prosbě, aby danou reklamaci vyřešili je bohužel bez kladné odpovědi a STUDENT AGENCY zamítlo reklamaci a ani nereagují na E-maily, kde je stále prosím o vyřízení kladné reklamace.
PS.: Chtěla jsem ještě přes www. dovolena.cz- Student Agency někam jet na dovolenou, ale když se takto zachovají, už nikdy!!!
NEDOPORUČUJI STUDENT AGENCY, K.S.- BRNO jako zprostředkovatele a ani ALL TOURS.
Vyřídit reklamaci kladně a doplatit FA, kterou jsme museli na místě zaplatit.
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že společnost STUDENT AGENCY, k.s. funguje jako cestovní agentura, tedy zájezd pouze zprostředkovává, za vady zájezdu je odpovědná cestovní kancelář, v tomto případě tedy ALL TOURS.
Jestliže dovolená neprobíhá tak, jak by měla, a rozchází se ujištění cestovní kanceláře nebo očekávání zákazníka s realitou, má cestovní kancelář povinnost zajistit nápravu. Nároky spotřebitele se liší podle závažnosti nedostatků a možnosti jejich odstranění. Odstranitelné nedostatky by se měly řešit přímo na místě ve lhůtě určené spotřebitelem. U vad, se kterými se toho moc nenadělá, zbývá pouze právo na finanční kompenzaci. Sleva přichází do úvahy za situace, kdy typicky není možné vadu odstranit nebo už na to není čas. K reklamaci musí být doloženy podklady, které prokazují výše uvedené. Fotografie či video obecně spadají mezi důkazní prostředky.
Vodítkem k výši slevy může být frankfurtská tabulka slev, podle které rozhodují zejména německé soudy. Uvádí se v ní často řešené druhy nedostatků a jim odpovídající výše slev, které soudy zákazníkům přiznávají. Spotřebitel si může stáhnout užitečné dokumenty na tomto odkazu: http://www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt, doporučujeme spotřebiteli obrátit se rovněž na Evropské spotřebitelské centrum.
Společnost STUDENT AGENCY, k.s. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.