Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den reklamoval jsem kapslový kávovar s prodlouženou zárukou na 5 let za 300Kč KRUPS KP 120H Mini Me Piano Black Espressa a kávovary, který stál 1499Kč. reklamace byla uznána ale byla vyčíslena pouze na 600Kč, které mě přišli na účet. Tak jsem se ptal kde je ten zbytek a nikdo nereaguje s odpovědí.
Chci doplatit zbytek dlužné částky platil jsem prodlouženou záruku nikoli pojistnou událost.
|
Tweet |
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí.
Pokud se prodávající zaváže zárukou za jakost nad zákonnou dobu 24 měsíců, jedná se o čistě smluvní vztah, a nároky z vad, které se vyskytnou v této pozdější době, se tudíž řídí uzavřenou smlouvou, resp. obchodními podmínkami. Není-li stanoveno jinak, zákon se použije podpůrně.
V tomto případě tedy záleží, co bylo ohledně vyřízení reklamace v prodloužené záruce mezi stranami sjednáno.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, nákup zboží proběhl v roce 2018. Zákazník si zakoupil k výrobku prodlouženou záruku o 3 roky. Prodlouženou záruku vyřizuje pojišťovna s prodejcem Mall.cz. Zákazník byl informován o podmínkách a způsobu vyřízení prodloužené záruky. Ze strany Mall.cz byla pojistná událost vyřešena kladně, dle obchodních podmínek. Zákazník vysvětlení o vyřízení a vyplacené částce za reklamovaný výrobek také obdržel elektronicky na e-mail. Pokud je pojistná událost ukončena vyplacením financí, vyplácí se časová cena na základě "Všeobecných pojistných podmínek". Časová cena je stanovena z kupní ceny od které je odečteno 1% z kupní ceny za každý měsíc od zakoupení do nahlášení pojistné události. Děkuji za pochopení a přeji pěkný den. Zákaznický servis Mall.cz overeno@mall.cz
Papír snese všechno ano rok 2018 zakoupeno s obchodníma podmínkama 2018 kdy se o pojištění mohlo jenom zdát to lze pouze na Alza.cz kde vylepšily služby v dnešní době. prodloužená záruka 300 Kč navíc záruka byla uznána.Nevidím důvod krácení částaky za placenou službu.Zařízení prý nejde opravit. Mě je jedno kdo vyřizuje reklamaci to ať si vyřeší.Pojistnou smlouvu nevlastím nic nebylo podepsáno žádný certifikát jsem nobdržel ve faktuře není jedinná zmínka o pojištění.Nechápu jak při uznané reklamaci někdo může vyplácet časovou cenu, když je zjevné, že došlo k neopravitelnému problému funkčního výrobku, který je zřejmě funkční pouze 4 roky a prodejce si dovolí k zavázání funkčností dát placenou službu( v tom to případě peníze do kapsy) prodlouženou záruku o 3 roky více. Když si kupujete spotřebič tak ho nemáte na koukání ale na používání.Zda-li nedojde k doplacení částky je požadováno na náklady obchodu poslat návratem zařízení tak jak si ho přáli poslat na reklamaci. Aby nedošlo k jeho opravě a následnému prodeji jinému zákazníkovy jak bylo dříve uděláno. Přiloženy soubory lze pouze jeden mám jich více.
Děkujeme stranám za reakce.
Protože dle společnosti došlo plnění dle pojistných podmínek, nemá spotřebitel nárok na vrácení plné částky. Jak je uvedeno výše, v případě prodloužené záruky se vztah řídí zejména smluvními podmínkami, přičemž krácení ceny o 1 % měsíčně není dle našeho názoru nepřiměřené.
Stížnost nyní přeřazujeme zpět na společnost, aby mohla reagovat na vyjádření spotřebitele. Pokud nedojde k dalšímu vývoji stížnosti, žádáme poté spotřebitele o její uzavření.
Dobrý den, naše stanovisko jsme již zákazníkovi komunikovali elektronicky na jeho e-mail a je neměnné. Za Mall.cz byla reklamace v prodloužené záruce vyřešena správně. Tato událost je za Mall.cz ukončena. Děkuji za pochopení a přeji pěkný den. Zákaznický servis Mall.cz overeno@mall.cz
Jsou to zloději a žebráci požaduji svůj zakoupený výrobek do vlastních rukou na, který mám kupní smlouvu a nebo náhradu i když je neopravený tak vlastníkem jsem já.
Vzhledem k vyjádření společnosti ohledně jejího neměnného stanoviska a vzhledem k tomu, že již nedošlo k dalšímu vývoji případu, stížnost uzavíráme bez dosažení dohody stran.