Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#72877Neschopnost zajistit plánované vagóny.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

23 hodin 6 minut

Detail stížnosti

Publikováno
11.12.2023, před rokem

Jiří Pokorný

Znění stížnosti

I když máte místenku do 1. třídy a ve voze je plánováno internetové připojení a el. zásuvky, tak jedete vozem bez ničeho. A průvodčí? Vozu se raději obloukem vyhne, aby nemusel vyplácet odškodné.
Neustálé zpoždění, nepořádek a změny na denním pořádku a to vše ještě dražší. Neuvěřitelné. Vlak 873 Svitava, odjezd 16:03 Praha hl. nádraží.


Požadované řešení

Uvítal bych on line kompenzace za to co musím jako cestující často snášet. Vždyť ČD přesně vidí co mám za místenku a do čeho mne posadí. Dále bych zvednul vzhledem k inflací výši odškodného.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2023 15:43, před rokem

Pokud služba nebyla poskytnuta nebo nebyla poskytnuta v odpovídající kvalitě, je možné uplatnit reklamaci. Jako nejvhodnější nárok se jeví sleva z jízdného.

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.