Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
I když máte místenku do 1. třídy a ve voze je plánováno internetové připojení a el. zásuvky, tak jedete vozem bez ničeho. A průvodčí? Vozu se raději obloukem vyhne, aby nemusel vyplácet odškodné.
Neustálé zpoždění, nepořádek a změny na denním pořádku a to vše ještě dražší. Neuvěřitelné. Vlak 873 Svitava, odjezd 16:03 Praha hl. nádraží.
Uvítal bych on line kompenzace za to co musím jako cestující často snášet. Vždyť ČD přesně vidí co mám za místenku a do čeho mne posadí. Dále bych zvednul vzhledem k inflací výši odškodného.
|
Tweet |
Pokud služba nebyla poskytnuta nebo nebyla poskytnuta v odpovídající kvalitě, je možné uplatnit reklamaci. Jako nejvhodnější nárok se jeví sleva z jízdného.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.