Společnost


Twisto payments a.s.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#72879Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.12.2023, před rokem

Lukáš Sappé

Znění stížnosti

Twisto.cz po mě vymáhá peníze za zboží které jsem na eshopu megahračky.cz stornoval. Eshop megahracky.cz po dvou telefonickych domluvách stále nedal vědět twistu,že se jim zboží vrátilo zpět.


Produkt

Skluzavka Smoby KS 150cm s vlhčením tyrkysová a zelená


Požadované řešení

Rada jak situaci vyřešit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2023 16:31, před rokem

Vzhledem k obdobným stížnostem toto podání přeřazujeme přímo na společnost Twisto payments a.s.

Uzavřením smlouvy o Twisto Pay obchodník postupuje nebo se zavazuje postoupit svou pohledávku na společnost Twisto. V případě, že postoupení pohledávky není právně možné, uzavřením smlouvy o Twisto Pay společnost přebírá dluh, s čímž uživatel uzavřením smlouvy o Twisto Pay souhlasí.

Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek byl ukončen bez toho, aniž by vznikla platná pohledávka, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoliv částky třetí osobě (jiné společnosti) má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.

O neexistenci dluhu je vhodné informovat společnost Twisto payments a.s. Neexistuje-li dluh spotřebitelky vůči společnosti, není ani společnost, které je pohledávka postoupena, oprávněna údajnou pohledávku vymáhat.

Nereaguje-li společnost na e-maily nebo telefonáty, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis je možné zaslat na adresu sídla společnosti: Twisto payments a.s., Újezd 450/40, 11800 Praha.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Případné spory mezi spotřebitelem a společností Twisto payments a.s., platební institucí lze řešit i mimosoudně, a to prostřednictvím Finančního arbitra (Kancelář finančního arbitra, Legerova 1581/69, 110 00 Praha 1, http://www.finarbitr.cz/), který řeší i spory mezi spotřebiteli a finančními institucemi poskytujícími platební služby.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2024 13:20, před 11 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.