Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Twisto.cz po mě vymáhá peníze za zboží které jsem na eshopu megahračky.cz stornoval. Eshop megahracky.cz po dvou telefonickych domluvách stále nedal vědět twistu,že se jim zboží vrátilo zpět.
Skluzavka Smoby KS 150cm s vlhčením tyrkysová a zelená
Rada jak situaci vyřešit.
|
Tweet |
Vzhledem k obdobným stížnostem toto podání přeřazujeme přímo na společnost Twisto payments a.s.
Uzavřením smlouvy o Twisto Pay obchodník postupuje nebo se zavazuje postoupit svou pohledávku na společnost Twisto. V případě, že postoupení pohledávky není právně možné, uzavřením smlouvy o Twisto Pay společnost přebírá dluh, s čímž uživatel uzavřením smlouvy o Twisto Pay souhlasí.
Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek byl ukončen bez toho, aniž by vznikla platná pohledávka, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoliv částky třetí osobě (jiné společnosti) má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.
O neexistenci dluhu je vhodné informovat společnost Twisto payments a.s. Neexistuje-li dluh spotřebitelky vůči společnosti, není ani společnost, které je pohledávka postoupena, oprávněna údajnou pohledávku vymáhat.
Nereaguje-li společnost na e-maily nebo telefonáty, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis je možné zaslat na adresu sídla společnosti: Twisto payments a.s., Újezd 450/40, 11800 Praha.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Případné spory mezi spotřebitelem a společností Twisto payments a.s., platební institucí lze řešit i mimosoudně, a to prostřednictvím Finančního arbitra (Kancelář finančního arbitra, Legerova 1581/69, 110 00 Praha 1, http://www.finarbitr.cz/), který řeší i spory mezi spotřebiteli a finančními institucemi poskytujícími platební služby.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.