Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#7288Okrádání při větším počtu položek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.07.2015, před 10 lety

Karel Jenčík

Znění stížnosti

V pondělí 20. 7. v 9:26 jsem u pokladny prodejny LIDL na Budějovickém náměstí v Praze 4 - terminálu LIDL3692 (M1LIDL3692-53268369) platil nákup o devíti položkách. U všech jsem pokladní informoval o počtu kusů. Přestože si vše osobně přepočítala, účtovala mi o jedno pivo Argus navíc (místo dvanácti třináct). Chybu jsem zjistil až na parkovišti, protože v prodejně jsem ji přehlédl. Nemohlo jít o náhodu, o počtu kusů jsme se s pokladní bavili. Samozřejmě rozdíl ve výši jedné desetikoruny není nic tragického, jde mi ale o princip "chlapa, který kupuje větší nákup, snadno okradu". Ve finále je to tak, že prodejna s ochrankou a bezpečnostními rámy sama okrádá zákazníky. Bohužel díky své vlastní nepozornosti už nemohu tento incident vyřešit přímo na místě, ale dokážu si představit jak tato pokladní táhne po pracovní směně tašku plnou takto "ušetřeného" zboží domů.


Požadované řešení

Vyřešit incident s pokladní


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2015 15:58, před 10 lety

Nesprávné vyúčtování je nutné reklamovat ihned, v opačném případě by spotřebitel musel prokázat, jaké výrobky skutečně nakoupil. Prokázáním se rozumí nade vší pochybnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.7.2015 16:17, před 10 lety

Vážený zákazníku, je nám líto Vaší zkušenosti v naší prodejně Budějovická. Při zjištění špatně namarkovaného zboží jste se do prodejny mohl samozřejmě vrátit a dotyčnou pokladní na omyl upozornit. Situace by se jistě vysvětlila.
Naším záměrem rozhodně není klamat zákazníky a za chybu naší pracovnice se Vám omlouváme. Vaši stížnost předáme na příslušnou prodejnu, aby k podobným situacím v budoucnu nedocházelo.
Doufáme, že i přesto zůstanete naším zákazníkem.

S pozdravem
Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.7.2015 16:40, před 10 lety


Karel Jenčík

Dobré odpoledne, děkuji za vaše vyjádření a radu. Jsem naprosto přesvědčen, že po návratu do prodejny bych s dotyčnou pokladní nevyřešil nic. Prostě proto, že jsem už opustil prodejnu a pivo "navíc" jsem si už mohl někam odložit.
Podle mne ale rozhodně nešlo o nějakou náhodnou chybu, ale o jasný záměr.
Kdyby totiž takto ostražitá pokladní (musel jsem vozíkem předjet na určené místo, kde přepočítávala nákup) už při placení zjistila, že mnou avizovaných piv není dvanáct, ale třináct, jistě by mě na to upozornila. Ona ale neřekla nic a namarkovala mi o jedno víc. To, co se vám pokouším sdělit, je, domnívám se, poměrně lehce pochopitelné.
Na prodejnu Budějovická rozhodně nezanevřu, ale budu důsledně chodit k této pokladní a jsem přesvědčen, že ji přistihnu při další zlodějině, když už to zřejmě nechcete udělat vy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2015 10:20, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevznáší další právní nároky, prosíme ho o uzavření stížnosti a připojení vlastního hodnocení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2015 11:29, před 9 lety

Z důvodu nereakce spotřebitele stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.