Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
V pondělí 20. 7. v 9:26 jsem u pokladny prodejny LIDL na Budějovickém náměstí v Praze 4 - terminálu LIDL3692 (M1LIDL3692-53268369) platil nákup o devíti položkách. U všech jsem pokladní informoval o počtu kusů. Přestože si vše osobně přepočítala, účtovala mi o jedno pivo Argus navíc (místo dvanácti třináct). Chybu jsem zjistil až na parkovišti, protože v prodejně jsem ji přehlédl. Nemohlo jít o náhodu, o počtu kusů jsme se s pokladní bavili. Samozřejmě rozdíl ve výši jedné desetikoruny není nic tragického, jde mi ale o princip "chlapa, který kupuje větší nákup, snadno okradu". Ve finále je to tak, že prodejna s ochrankou a bezpečnostními rámy sama okrádá zákazníky. Bohužel díky své vlastní nepozornosti už nemohu tento incident vyřešit přímo na místě, ale dokážu si představit jak tato pokladní táhne po pracovní směně tašku plnou takto "ušetřeného" zboží domů.
Vyřešit incident s pokladní
|
Tweet |
Nesprávné vyúčtování je nutné reklamovat ihned, v opačném případě by spotřebitel musel prokázat, jaké výrobky skutečně nakoupil. Prokázáním se rozumí nade vší pochybnost.
Vážený zákazníku, je nám líto Vaší zkušenosti v naší prodejně Budějovická. Při zjištění špatně namarkovaného zboží jste se do prodejny mohl samozřejmě vrátit a dotyčnou pokladní na omyl upozornit. Situace by se jistě vysvětlila.
Naším záměrem rozhodně není klamat zákazníky a za chybu naší pracovnice se Vám omlouváme. Vaši stížnost předáme na příslušnou prodejnu, aby k podobným situacím v budoucnu nedocházelo.
Doufáme, že i přesto zůstanete naším zákazníkem.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Dobré odpoledne, děkuji za vaše vyjádření a radu. Jsem naprosto přesvědčen, že po návratu do prodejny bych s dotyčnou pokladní nevyřešil nic. Prostě proto, že jsem už opustil prodejnu a pivo "navíc" jsem si už mohl někam odložit.
Podle mne ale rozhodně nešlo o nějakou náhodnou chybu, ale o jasný záměr.
Kdyby totiž takto ostražitá pokladní (musel jsem vozíkem předjet na určené místo, kde přepočítávala nákup) už při placení zjistila, že mnou avizovaných piv není dvanáct, ale třináct, jistě by mě na to upozornila. Ona ale neřekla nic a namarkovala mi o jedno víc. To, co se vám pokouším sdělit, je, domnívám se, poměrně lehce pochopitelné.
Na prodejnu Budějovická rozhodně nezanevřu, ale budu důsledně chodit k této pokladní a jsem přesvědčen, že ji přistihnu při další zlodějině, když už to zřejmě nechcete udělat vy.
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevznáší další právní nároky, prosíme ho o uzavření stížnosti a připojení vlastního hodnocení.
Z důvodu nereakce spotřebitele stížnost uzavíráme.