Počet nahlášených stížností: | 208 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 11 |
Před pár dny mi Vinted zablokoval účet z důvodu prodeje vitamínů na vlasy Pantogar. Vzhledem k tomu, že Vinted často nefunguje jak má, nenačítají se obrázky, nahrání předmětů je někdy na dlouhé lokte, kolečko se točí a vše nakonec zmizí. Takže práce při zadávání inzerátů je třeba na 10 minut a musíte to udělat třeba několikrát znovu. Takže já jsem zadávala několikrát tyto vitamíny a vždy mi inzerát zmizel. Jenže oni mi ho smazalo i s celým mým účtem. Neviděla jsem žádné upozornění nic.
Tyto vitamíny byly na Vinted umístěny i od jiných uživatelů, takže nevím proč tam nemohly být ty moje. A ještě mi byl smazán účet!
Na Vinted jsem roky mám téměř 800 kladných hodnocení a rozjednane obchody, které tim pádem padly a Vinted mě tímto neoprávněným rozhodnutím připravil o výdělek. Také vůbec nevím jak to je s odeslanými balíky, jak dostanu peníze až uživatelka přijdou. Nemohu se dostat do úprav nikam a to považuji za velice neseriózní. Mám umístěno nejméně 100 inzerátů, té pravé co jsem s tím měla a času co jsem tomu věnovala a jediným tlačítkem mi zničí moji mnohaletou praxí. A naprosto neoprávněně. Když mohou mít stejné vitamíny vystavené jiný tak proč ne já.
Okamžite obnovení účtu. Spravedlnost při mazání inzerátu. Buď všichni, nebo nikdo. Také i po blokaci účtu přístup do úprav a možnost si dokončit obchody. Vůbec nemá být možnost blokovat účet, než nějaké předchozí komunikace, nebo možnosti vysvětlení.
|
Tweet |
Dle bodu 12.1 obchodních podmínek společnosti si Vinted s.r.o. vyhrazuje právo dle svého uvážení omezit používání stránek a stanovit podmínky takového omezení (tj. částečný či úplný zákaz používat stránky), uložit různé druhy sankcí (např. varování) či blokovat přístup uživatele na stránky, a to včetně zrušení jakéhokoliv uživatelského účtu, který byl na stránkách registrován, a zakázat uživateli opětovnou registraci na stránkách za účelem jejich používání.
Dále společnost ve svých obchodních podmínkách uvádí, že v případě, že společnost uplatní svá práva podle bodu 12 a dotčený uživatel nebude s rozhodnutím společnosti souhlasit, může se takový uživatel na společnost obrátit prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.vinted.cz/help/support_tickets/new?ch=help_center&faq_entry_id=615&allow_direct=1)
Nereaguje-li společnost na e-maily či kontaktní formuláře, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). Dopis bude adresován společnosti Vinted s.r.o., Zenklova 32/28, 18000 Praha.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.