Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Podavám stížnost na zaměstnance zasilkovny.
Kurýr zasilkovny přivezl zásilku na udanou adresu vydejního místa. Po komunikaci s ním, aby tam zásilku předal, že si ji vyzvednu, tak neučinil, ani ji neodevzdal na nejbližším vydejním místě, bez mého vědomí a souhlasu vrátil zásilku odesilateli. Tato zmizela i mé aplikace zasilkovny, o vracení mě již po 3 hodinách informoval odesílatel. Řidič na mé volaní ani SMS nereagoval.
Jméno neznám. Byl to Ukrajinec a mám pouze jeho telefonní číslo.
Děkuji za odpověď a vyřízení mé stížnosti
Kreuzová Jolana
Ťapkalo se o zásilku z Temu číslo Z ***
Dodaní zasilky dříve než odejde zpět z ČR. Pitrestaní řidiče.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Kreuzová, omlouváme se, takový postup při doručení opravdu není běžný. Je dobře, že jste se na nás obrátila. Předala jsem váš případ k prověření kolegům, měli by se s vámi spojit a vše s vámi dořešit, věříme, že k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.