Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,reklamovala jsem mobil,protože byl vadný mikrofon.Telefon byl odeslán do Německa.Bylo mi řečeno,že v Německu vždy telefon vyresetovali a poslali zpět,že je vše v pořádku,vadné sluchátko může způsobovat nějaká aplikace.Takže reklamaci neuznali.Bylo už to ted po třetí.A opět nám vrátili telefon.Nikde není uvedeno,jaké aplikace se mohou a nemohou do telefonu stahovat.Máme doma jěště jeden přesně ten sám mobil,mám jěště více aplikací a mobil jede bez problémů.Mobil je jěště v záruce a co bude potom až v záruce nebude???Děkuji s pozdravem Ranochová Věra
Sony xperia Miro (ST 23) White Gold IMEI 355757053334302
Chtěla bych vrátit peníze,protože podle mého mám na ně nárok.Reklamovala jsem zboží po třetí.
|
Tweet |
Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Přičemž se má dle 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí. Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození. Pokud se vada projeví později a mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoli, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.