Počet nahlášených stížností: | 65 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
nesprávně neuznaná reklamace č.4000006446- boty Vans zakoupené v Padubicích 17.4.2015- díra ve svrchnm dílu "háčkovné" boty a vytžení materiálu u dírek- mylně hodnoceno jako okopání obuvi- gumová špiška je zcela intaktní- myslím, že technik botu ani neviděl. Firma svým přístupem pro mne ztrácí důvěryhodnost a toto budu ventilovat všude, kde to půjde. Od této firmy již nechci nic a nebudu ztráct čas opakovanou reklamací. MUDr. Helena Jandová
boty Vans SAP kod: VW7N7LM-37
Nečekám, že se k mé stížosti firma konstruktivě postaví, pokud ano, chi výmnu zboží.
|
Tweet |
Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Přičemž se má dle 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí. Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození. Pokud se vada projeví později a mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoli, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Hezký den,
spotřebitelkou udávané "vytržení materiálu u dírek" nebylo předmětem reklamačního řízení č. 4000006446 (viz. podepsaný reklamační formulář).
V případě reklamované "díry ve špičce" se evidentně jedná o mechanické poškození vzniklé neopatrným a nesprávným užíváním obuvi, jak bylo popsáno ve vyjádření k zamítnutí reklamace.
Výměna zboží v tomto případě není možná, jelikož za mechanická poškození tohoto druhu nenese prodejce odpovědnost.
Dále se důrazně ohrazujeme vůči nařčení, "že technik botu ani neviděl". Každá reklamovaná obuv je důkladně, detailně a pečlivě prozkoumána a teprve následně je o vyřízení reklamace rozhodnuto jejím uznáním, opravou či výjimečně zamítnutím.
Děkujeme za pochopení.
Shoebox s.r.o.
Hezký den,
trvám na svém hodnocení situace- díra ve špičce je daná vadou materiálu a ne mechanickým poškozením vzniklým neopatrným a nesprávným užíváním.
Již mne nepřekvapuje postoj prodávají společnosti k dané reklamaci.
děkuji za pochopení
MUDr. Helena Jandová
Vzhledem k tomu, že se společnost k případu již delší dobu nevyjádřila, prosíme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.