Společnost


Shoebox CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:65
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

20%
80%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#7290Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 28 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.07.2015, před 9 lety

Helena Jandová

Znění stížnosti

nesprávně neuznaná reklamace č.4000006446- boty Vans zakoupené v Padubicích 17.4.2015- díra ve svrchnm dílu "háčkovné" boty a vytžení materiálu u dírek- mylně hodnoceno jako okopání obuvi- gumová špiška je zcela intaktní- myslím, že technik botu ani neviděl. Firma svým přístupem pro mne ztrácí důvěryhodnost a toto budu ventilovat všude, kde to půjde. Od této firmy již nechci nic a nebudu ztráct čas opakovanou reklamací. MUDr. Helena Jandová


Produkt

boty Vans SAP kod: VW7N7LM-37


Požadované řešení

Nečekám, že se k mé stížosti firma konstruktivě postaví, pokud ano, chi výmnu zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2015 10:15, před 9 lety

Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Přičemž se má dle 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí. Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození. Pokud se vada projeví později a mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoli, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.7.2015 11:05, před 9 lety

Hezký den,
spotřebitelkou udávané "vytržení materiálu u dírek" nebylo předmětem reklamačního řízení č. 4000006446 (viz. podepsaný reklamační formulář).
V případě reklamované "díry ve špičce" se evidentně jedná o mechanické poškození vzniklé neopatrným a nesprávným užíváním obuvi, jak bylo popsáno ve vyjádření k zamítnutí reklamace.

Výměna zboží v tomto případě není možná, jelikož za mechanická poškození tohoto druhu nenese prodejce odpovědnost.

Dále se důrazně ohrazujeme vůči nařčení, "že technik botu ani neviděl". Každá reklamovaná obuv je důkladně, detailně a pečlivě prozkoumána a teprve následně je o vyřízení reklamace rozhodnuto jejím uznáním, opravou či výjimečně zamítnutím.

Děkujeme za pochopení.
Shoebox s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.7.2015 12:24, před 9 lety


Helena Jandová

Hezký den,
trvám na svém hodnocení situace- díra ve špičce je daná vadou materiálu a ne mechanickým poškozením vzniklým neopatrným a nesprávným užíváním.

Již mne nepřekvapuje postoj prodávají společnosti k dané reklamaci.

děkuji za pochopení
MUDr. Helena Jandová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2016 16:58, před 9 lety

Vzhledem k tomu, že se společnost k případu již delší dobu nevyjádřila, prosíme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2016 09:15, před 9 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.