Společnost


Dopravní podnik města České Budějovice, a.s.

Počet nahlášených stížností:66
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#72902Nejel autobus

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

28 minut 6 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2023, před rokem

Jindřiška Veselá

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes jsem čekala na autobus číslo 23, který měl jet v 6:09 ze stanice Nerudova. Žádný takový autobus ale nejel. Jela jsem tedy dalším trolejbusem, ale je to docela komplikace, když se máte dostat do práce a musíte ještě přestoupit. Prosím, aby se to stávalo co možná nejméně. S přáním hezkého dne. Vesela


Požadované řešení

Aby to jelo podle jízdního řádu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2023 06:52, před rokem

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Stížnosti týkající se společnosti Dopravní podnik města České Budějovice a.s. lze podávat prostřednictvím:
- tel.: 387 719 123,
- emailu: info@dpmcb.cz anebo
- osobně na pobočce: Novohradská 738/40, České Budějovice.

Společnost Dopravní podnik města České Budějovice, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.