Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, tento týden došlo již podruhé k výpadku jedné nebo dvou fází, takže v domě jde pouze polovina elektrické sítě. Podruhé již tedy vyhazuji maso z mrazáku. Tento jen se v naší obci děje pravidelně v zimním období již několik let. Jde o obec Žďár u nové Včelnice. Moje odběrné místo je ***
Požaduji informací o průběhu řešení odstranění závady a podrobnou zprávu o příčině, proč se to děje neustále dokola. Dále požaduji přiměřenou náhradu vzniklých škod.
|
Tweet |
Pokud služba neodpovídá objednávce, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamaci je možné podat například skrze zákaznickou linku na telefonním čísle 800 77 33 22, e-mailem na info@eon.cz nebo osobně na pobočkách.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Energetickém regulačním úřadu. Podání návrhu na zahájení spotřebitelského sporu nepodléhá zaplacení správního poplatku. Více informací o tomto řízení může spotřebitel nalézt zde: https://www.eru.cz/mimosoudni-reseni-sporu. Kontakty na Energetický regulační úřad je možné nalézt zde: https://www.eru.cz/kontakty.
Společnost E.ON Energie, a.s. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Stížnosti svých zákazníků řeší společnost pouze prostřednictvím útvaru Management Stížností.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.