Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#7291Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
20.07.2015, před 10 lety

Dagmar Pospěchová

Znění stížnosti

Dne 13.6.2014 jsem v prodejně CCC Czech, s.r.o. Tabačka v Novém Jičíně koupila látkové letní boty na klínu v ceně 699 Kč. Na nohou jsem je měla následující den přibližně 4 hodiny a pak dne 16.6., kdy se mi asi po půlhodině na vnitřní straně pravé boty rozlepila podešev a následně vypadl pásek držící nohu v botě. Také jsem zjistila, že se odlepuje obal klínu na obou botách (vznikly jakési bubliny) a na přední části obou se obal loupe - podrážka je v přední části vysoká cca 2 cm, pod patou 11 cm. Dne 19.6. jsem boty reklamovala a 30.6. jsem obdržela dopis o zamítnutí mojí reklamace. Podle odborné poradkyně p. Pavly Hlobilové je obuv poškozena mechanicky spotřebitelem, oloupaný obal na klínu jsem si způsobila sama kamínky nebo škrabákem! Vytržený pásek mi znovu zalepili. O odlepujícím obalu na klínu se p. Hlobilová nezmiňuje. Boty jsem na nohou měla v létě 2014 ještě jedenkrát a letos dne 30.6. jsem si je dovolila vzít počtvrté. Po půlhodině mi zalepený pásek opět vypadl, podešev se rozlepila a rozlepuje se už také na levé botě. Znovu jsem je šla reklamovala do prodejny, kde mi bylo řečeno, že poku jednou reklamaci zamítli, nemám nárok reklamovala podruhé. Dostala jsem e-mailovou adresu na servis zákazníkům, kde jsem 16.7. odeslala vyjádření a nesouhlas neuznáním druhé reklamace. Dnes mi přišla odpověď, že reklamace byla shledána neoprávněnou. Poškození je prý způsobeno mechanicky častým nošením a nesprávnou údržbou. Tudíž mám doma boty za 699 Kč, které jsem obula všehovšudy 4 krát a mám je naprosto k ničemu.


Produkt

Střevíce bílé barvy ze syntetického materiálu JENNY FAIRY LS2177-8238, cena 699,-


Požadované řešení

Požadují vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2015 07:58, před 10 lety

Pokud prodejce trvá na zamítavém stanovisku k uplatněné reklamaci a reklamace byla v souladu se zákonem náležitě prodejcem odůvodněna, aby mohla být přezkoumána případně znalcem z oboru, doporučujeme spotřebitelce pro případ jejího nesouhlasu s důvody uvedenými v zamítavém stanovisku prodejce (mechanické poškození obuvi, nesprávná údržba obuvi), pokud je přesvědčena, že vady obuvi jsou způsobeny okolnostmi, za které je odpovědný prodejce obuvi (např. nekvalitním provedením výrobku, popř. použití nekvalitních materiálů)neprodleně ještě před podáním žaloby k soudu vyhledat soudního znalce z oboru a reklamované vady obuvi s ním nejprve zkonzultovat a poté předat obuv k posouzení a vyhotovení znaleckého posudku.

Seznam znalců je k dohledání na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci, kde si spotřebitel může vybrat dle oboru a kraje. Se znalcem je vhodné se předem domluvit na ceně znaleckého posudku a době jeho vyhotovení. Skutečně doporučujeme spotřebitelce v tomto krajním případě jako jediné možné spolehlivé řešení dané situace si znalecký posudek nechat vypracovat a předložit prodejci, neboť tímto způsobem se spotřebitel může domoci vrácení zaplacené kupní ceny za obuv, která vykazuje opakované vady, avšak prodejce opakovaně uplatněné reklamace zamítá. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitelky, veškeré vynaložené náklady na znalecké zkoumání bude povinen prodejce spotřebiteli uhradit.

Vyjde-li totiž takto podaný znalecký posudek ve prospěch spotřebitele, bude spolehlivě nezávislou odbornou osobou, znalcem, prokázáno, že reklamace byla důvodná. V takovém případě je značným způsobem posílena důkazní pozice spotřebitele, který se může znovu obrátit na prodávajícího (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat k náhradě po prodejci jako účelně vynaložený náklad spojený s oprávněnou reklamací, rovněž však i další související výdaje s uplatněnou reklamací (jízdné, poštovné).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.11.2015 17:27, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.