Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den,
má stížnost se týká Vaší nové nabídky, kuře grilované.
radost z Vaší nabidky jsme měli velikou, zklamání též.
Kuře nedopečené, krvavé. Z kuřete tekla nedopečením ne štáva ale vodnatá břečka.
Z pohledu vypadalo upečené, ale to byla paprika, která zbarvila kuře.
Samozřejme jsem na to přišla až doma, až jsem dávala jídlo na stůl.
Sednout si do autobusu a kuře vrátit bylo nemožné.
Každý z nás ví o možnosti Salmonella v nedopečené drůbeži.
Ráda by jsem přiložila fotografie, nevypadá to hezky, věřte mi.
Napište kam je mám poslat, pošlu.
Kuře jsem koupila 12.12.2023v dopoledne.
Prosím o vysvětlení.
Jana Berthold
Musím se do budoucna bát si koupit opět grilované kuře? Byla by to škoda.
postarat se definitivně o nápravu a slevu na dopečení :) Dnes je elektrika drahá :)
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Pokud by se problém s jakostí masných výrobků opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Více informací ohledně náležitostí podnětu Státní veterinární správě je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3343/podnet-statni-veterinarni-sprave.
Vážený zákazníku/Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme
si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává
Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle
800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické
centrum, Kaufland Česká republika
Vážený zákazníku/Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme
si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává
Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle
800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické
centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
spotřebitel je nespokojený s řešením. nezbývá tedy než kuře nekupovat? Opravdu z Vaší strany nedostatečně řešeno.
Vážený zákazníku/Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku opětovně o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
očekávám náhradu
Děkujeme spotřebitelce za informaci.
Protože společnost opakovaně odkazuje přímo na své kontakty a zde stížnost neřeší, jsme nuceni stížnost uzavřít bez dosažení dohody stran.