Společnost


GIGACOMPUTER s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#7293Nespokojenost se zakoupeným produktem

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.07.2015, před 9 lety

Jakub Hruška

Znění stížnosti

Zakoupil jsem přes internetový obchod společnosti Gigacomputer s.r.o.(Otakara Ševčíka 4228/83,636 00 Brno)notebook asus zenbook prime, cena za notebook činila 20 000kč. Notebook jsem zakoupil dne 23.6.2014 a dne 5.8.2014 jsem odeslal notebook na první reklamaci, důvod reklamace byl, že se počítač seknul a již nereagoval a musel se restartovat. Vyjádření společnosti gigacomputer bylo, že chyba je způsobena SW závadou, čili chyba je na mé straně. Počítač mi tedy zaslali zpět(14.8.2014). Notebook jsem dal do jiného servisu, kde mi řekli, že chyba je na HDD disku a že by se to mělo řešit záručně. Dne 1.9.2014 jsem opět zaslal pc do gigacomputeru na reklamaci spolu s touto informací a došlo k výměně HDD disku z jejich strany a počítač byl poslán zpět(21.10.2014) - oprava trvala 2 měsíce! Počítač mi přišel zpět a nějakou chvíli fungoval tak jak má, ale dne 7.1.2015 byl poslán opět do gigacomputeru kvůli reklamaci, protože naprosto vypověděl své služby(nefungoval vůbec LCD display). Došlo k opravě a dne 19.2.2015 byl odeslán zpět. Nicméně po opravě přestalo fungovat podsvícení klávesnice. Dne 11.6.2015 byl opět poslán na reklamaci, kvůli stejnému problému co minule - nefungční display, a k tomu ještě podsvícení klávesnice, odlamování gumového držkáku ze spoda pc a ztráty šroubků, které byly po poslední opravě nedotažené, tak se uvolnily a postrácely. Dne 14.7.2015 mi byl poslán pc zpět(dorazil 20.7.2015) došlo k opravě napájení základní desky, nicméně klávesnice, šroubky a gumový držák opraveny nebyly. A k tomu jsem ještě našel na pc keramické vady(promáčknutí,poškrábání), které tam před odesláním nebyly. Jsem opravdu velice nespokojen jak s produktem, tak se společností gigacomputer s.r.o. Za ten rok co PC vlastním, tak většinu času strávil na reklamaci, nebo na cestě na reklamaci a k tomu všemu mi byli z jejich strany 2x vymazána data z notebooku. Požadoval jsem okamžité vrácení peněz, kvůli veliké nespokojenosti a vadnosti produktu, který jsem u nich zakoupil.


Produkt

Asus zenbook UX31A-R4003H


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2015 14:57, před 9 lety

Je-li během reklamačního řízení věc poškozena, má spotřebitel právo na náhradu škody. Reklamační protokol by v tomto případě mohl sloužit k prokázání stavu věci v době předání k reklamaci, pokud by vzhledem k povaze poškození (zjevné) bylo možné předpokládat, že bude v protokolu v rámci zhodnocení stavu věci uvedeno. Vzniklou škodu je vhodné namítnout ihned při převzetí, aby prodávající nemohl namítnout, že k ní došlo v mezidobí.

Škoda se hradí v penězích, jen pokud o to poškozený požádá. Jinak se nahrazuje uvedením do původního stavu (opravou). Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.

Pokud spotřebitel nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě (reklamace uznána alespoň 3x pro stejnou vadu) nebo pro větší výskyt vad (reklamace uznána alespoň 4x pro různou vadu), přísluší mu právo od kupní smlouvy odstoupit a nárok na vrácení peněz.

V případě, kdy by bylo nutné zboží znovu reklamovat, je vhodné upozornit, že o reklamaci musí být rozhodnuto ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Samotná reklamace musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.7.2015 10:54, před 9 lety

Od spotřebitele jsme obdrželi následující vyjádření:

Pocitac mi dorazil z posledni reklamace teprve vcera vecer(20.7.2015),tak jsem dneska na nem teprve zkousel neco delat. A pocitac se po chvilce prace na nem, sam vypne. Kdyz se mi to stalo uz po 5te za sebou tak sem si rekl ze je neco v neporadku. Zitra se pokusim kontaktovat gigacomputer a pocitac posilam obratem zpet na reklamaci a pozaduji vraceni penez. Myslim se, ze takto drahy notebook by mel fungovat a ne travit vetsinu casu v servisu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.7.2015 09:18, před 9 lety

Dobrý den, pane Hruško,

děkujeme za příspěvek. Na případ jsme se pozorně podívali, a protože jsme zařízení neprodali Vám, ale společnosti Elektromontáže Touš s.r.o., IČ: 29089247, nemůžeme s Vámi tento případ plnohodnotně řešit a dořešit. Pokud nám zašlete na e-mail podpora@gigacomputer.cz plnou moc k jednání s naší společností, kterou Vám vystaví zákonný zástupce společnosti Elektromontáže Touš s.r.o., popř. se na nás obrátí jiný statutární zástupce společnosti, můžeme pokračovat v další komunikaci ohledně zmíněného výrobku.

Děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.8.2015 21:49, před 9 lety


Jakub Hruška

Dobrý den,

dne 4.8.2015 byla odeslána plná moc k jednání s Vaší společností na email podpora@gigacomputer.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.8.2015 08:31, před 9 lety

Dobrý den, pane Hruško,

děkujeme za přeposlání e-mailu, tuto informaci jsme dopárovali v servisním systému. Další komunikaci s Vámi povedeme standardní cestou mimo tento portál tak, jak je v jakýchkoliv servisních případech běžné.

Děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.8.2015 09:00, před 9 lety

V průběhu řešení stížnosti vyplynulo, že zboží bylo zakoupeno v rámci podnikatelské činnosti, nejedná se tedy o spor mezi podnikatelem a spotřebitelem ale o spor mezi podnikateli. Tato problematika přesahuje rámec služby VašeStížnosti.cz. Společnost GIGACOMPUTER s.r.o. zároveň vyjádřila vůli zabývat se záležitostí mimo námi poskytovanou službu.

Prosíme proto stěžovatele, aby potvrdil, že byl společností v této věci kontaktován a stížnost z výše uvedených důvodů uzavřel.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
25.8.2015 15:08, před 9 lety


Jakub Hruška

Hodnocení: