Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#7294Nezrušený tarif

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.07.2015, před 9 lety

Jiří Michalovský

Znění stížnosti

moje stížnost spočiva v tom že jsem u vodafonu na pobočce v usti nad labem v oc foru rusil tarif na tel.čísle 775 373 543 nekdy v mesici dubnu a musim se omluvit protoze je to skutecne dlouho takze si presné datum nepamatuji,milý pan z vodafonu mi sdělil že je vše vyřízeno a že zrušení tarifu probiha,že skončí po uplinutí zučtovacího období s tim že se mi ozvou opratoři po telefonu a potvrdí zrušení tarifu.nasledně jsem panovi z vodafonu sdělil,že se na tomto rušeném telefoním čísle již nebudu zdržovat a sdělil jsem panovi své již nove tel.číslo a myslel jsem že je vše vyřízene,ale mýlil jsem se.po dalším zučtovacim období mi přislo další vyučtování tak jsem myslel že je to poslední a zaplatil jsem.nasledující měsic přišlo další tak jsem zamířil znovu do vodafonu ale již na mírové náměstí v ustí nad labem a tam mi k mému zděšení sdělili že je ten tarif stále aktivní!!!!!pracovnik z vodafonu mi řekl že se mi operatoři nemohli dovolat tak prostě ten tarif běží dál takže jsem platil dalši 2 měsíce navíc,aniž bych číslo používal a myslím si že mi vinnou vodafonu vznikla škoda.s pozdravem Jiří Michalovský


Požadované řešení

vracení peněz za zaplacene měsice zučtovaciho období navic a to ne moji vinnou ale vinnou pracovnika vodafonu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2015 10:08, před 9 lety

V tomto případě je žádoucí společnosti doložit, že smluvní vztah byl řádně ukončen. Smluvní vztah zaniká nejčastěji výpovědí, případně dohodou. Pokud došlo k řádnému ukončení smluvního vztahu, společnost by neměla spotřebiteli zasílat vyúčtování za období, které následuje po ukončení smluvního vztahu. V krajním případě lze také situaci řešit podáním návrhu na zdržení se účtování služeb u Českého telekomunikačního úřadu. Spotřebitel by v řízení musel doložit dokumenty prokazující, že došlo k ukončení smluvního vztahu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.7.2015 14:23, před 9 lety

Hezký den, pane Michalovský,

abychom mohli tuto situaci prošetřit, doporučuji vám využít podání reklamace.

Jak reklamaci uplatnit podrobně vysvětlujeme na http://pece.vodafone.cz/app/answers/list/c/150,329/a_id/2079/.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.7.2015 17:38, před 9 lety


Jiří Michalovský

mily pane Ullmanne tento odkaz neni jaksi aktualni hledal sem nějaký odkaz na reklamaci ale bezuspěšně

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.7.2015 11:29, před 9 lety

Hezký den, pane Michalovský,

odkaz je funkční a aktuální, informace jsem vám zkopíroval i sem:

Co můžete reklamovat a co by měla reklamace obsahovat?

Vzhledem k tomu, že zodpovídáme za rozsah, cenu a kvalitu všech služeb, které vám poskytujeme, můžete uplatnit reklamaci v případě, že vám služby neposkytneme:

- V dohodnutém rozsahu či kvalitě.
- V kvalitě odpovídající příslušným právním předpisům.
- Za cenu odpovídající cenovým ujednáním.
- Reklamace musí obsahovat jméno reklamujícího, telefonní číslo, přesný důvod reklamace a můžete ji uplatnit do 2 měsíců ode dne vystavení Vyúčtování.

Na základě reklamace nedojde k odložení splatnosti vašeho Vyúčtování.

Jakým způsobem nám reklamaci můžete předat?

Reklamaci můžete podat v souladu s reklamačních řádem písemně na adresu sídla naší společnosti nebo ho můžete odnést do některé z našich prodejen.

Sídlo společnosti:
Vodafone Czech Republic, a. s.
Reklamační oddělení
náměstí Junkových 2
155 00 Praha 5
Jak dlouho trvá vyřízení písemné reklamace?

Na písemně podanou reklamaci odpovídáme v zákonné lhůtě, tj. do 30 dní od jejího doručení. Pokud je třeba pro vyřešení reklamace jednat se zahraničním poskytovatelem, vyřizujeme reklamaci nejpozději do 60 dní od jejího doručení.

Kde najdete Reklamační řád?

Reklamační řád najdete na www.vodafone.cz v sekci O Vodafonu – Ke stažení – Reklamace.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2015 16:21, před 9 lety

Prosíme spotřebitele o doplnění informací o současném stavu stížnosti, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2015 09:21, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.