Společnost


CHAL-TEC Vertriebs - Handels GmbH

Počet nahlášených stížností:24
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#72942iTuner 320 , rekl 245500- nevrátili peníze, přestali reagovat na maily

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2023, před rokem

Pavel Hlavatý

Znění stížnosti

iTuner 320-první kus -fungovalo internetové radio několik měsíců, po reklamaci poslali nový kus , ten fungoval asi týden, poslali nový kus, ten fungoval 4 dny. požadoval jsem vrácení peněz, což potvrdili ( číslo ***).
Již je to delší dobu, peníze neposlali a přestali reagovat na mé maily.

koupě-fa 4002356051 dne 15,2,2023, dne 2,10,2023 1. reklamace ,16,10,2023 poslali nový kus fa 4003933152, dne 10,10,2023 2. reklamace,poslali nový kus, fa 4004101149, 12,11,2023 3. reklamace vráceno zboží, reklamace uznána dne 23,11,2023:
rádi bychom Vás informovali o vyřízení Vaší reklamace.
Vaše reklamace číslo *** byla vyřešená dobropisem.
***
Peníze Vám budou vrácené nejpozději do 14-ti dní.

Již je to delší dobu, peníze neposlali a přestali reagovat na mé maily.


Produkt

koupě-fa 4002356051, 1. reklamace nový kus fa 4003933152, 2. rekl fa 4004101149, 3. reklamace vráceno zboží,Vaše reklamace číslo *** byla vyřešená dobropisem. ***


Požadované řešení

Částku 4199,- Kč vrátit na můj účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2023 20:19, před rokem

Pokud zboží nelze řádně používat v důsledku opakovaného výskytu vady po opravě nebo má-li zboží větší počet vad, pak má kupující právo na dodání nové věci bez vad, výměnu součásti věci, jakož i na odstoupení od kupní smlouvy.

O větší počet vad se jedná v případě, kdy se na zboží vyskytují alespoň tři vady současně, přičemž každá z nich musí bránit řádnému užívání věci, nebo pokud se na zboží postupně vyskytnou čtyři různé odstranitelné vady. O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Při třetí reklamaci stejné vady lze tedy vznést nárok na odstoupení. Ale i v tomto případě se jedná o reklamační řízení a prodávající může oprávněnost reklamace posoudit, vyžaduje-li to povaha vady. Charakterem stejné vady se zabýval Nejvyšší soud (sp. zn. 33 Cdo 2979/2012). Dle jeho rozhodnutí lze o stejné vadě hovořit za situace, kdy se vada projevuje stejně ve vlastnostech věci.

Jestliže společnost přislíbila spotřebiteli vyřízení reklamace formou vystavení dobropisu a vrácení peněžních prostředků, měla tak učinit.

Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), může spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu dle § 19 odst. 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění i tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Německu), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.12.2023 14:32, před rokem

Dobrý den,
mrzí nás tato nepříjemnost za kterou se Vám omlouváme. Vaše odstoupení od kupní smlouvy jsme zaevidovali, ale bohužel jsme neměli Vaše číslo účtu, na které bychom Vám peníze vrátili. Číslo účtu jste nám zaslal 7.12. a k tomuto e-mailu jsme se bohužel z důvodu nárůstu dotazů od zákazníků v předvánočním období dostali až 13.12., tedy včera. Vše je předáno na finanční oddělení a v následujících pracovních dnech Vám budou peníze vráceny zpět. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 225 348 506 nebo e-mailem na: info@electronic-star.cz. Přejeme hezký den.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.1.2024 19:42, před rokem


Pavel Hlavatý

Vyřešeno, vratili penize. Dekuji pavel hlavaty

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2024 17:17, před 11 měsíci

S ohledem na shora uvedené stížnost uzavíráme s dosažením smírného řešení celého sporu. Stranám děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.