Společnost


ExaSoft Holding a.s.

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#72945Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 24 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2023, před 12 měsíci

Luboš Jonáš

Znění stížnosti

Vraatil jsem zboží do 14 dnů. Byla mi vrácena pouze část peněz za údajné poškození zboží. Pouze jsem vybalil,vyzkoušel a vrátil.
Firma komunikuje pouze pomocí e-mailu. Neprofesionální přístup. Všechny před firmou varuji.!!!


Produkt

Pokojová anténa EMOS EM HF-20


Požadované řešení

Zboží jsem poslal ve stavu v jakém mi přišlo. Ocekaval jsem vraceni peněz v plné výši.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2023 21:23, před 12 měsíci

Při odstoupení od smlouvy bez udání důvodů do 14 dnů ode dne převzetí zboží spotřebitel odpovídá dle § 1833 občanského zákoníku za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, aby se seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. Tento neurčitý pojem ("nakládání jinak, než je nutné pro seznámení se s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží") je nutné vykládat euro konformním způsobem. Prodávající je tedy dle našeho názoru oprávněn snížit poměrně cenu zboží tehdy, nakládal-li s ním spotřebitel jinak, než jak by s ním mohl nakládat v kamenné provozovně (k tomu blíže viz bod 47 Preambule ke směrnici 2011/83/EU, dostupná z: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/CS/TXT/PDF/?uri=CELEX:32011L0083&from=EN).

Pokud by spotřebitel nesouhlasil s ponížením částky, mohl by se ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s touto informací a žádostí o vrácení odpovídající částky. Cenu posudku lze následně oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2024 14:16, před 9 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.2.2024 09:29, před 9 měsíci

Společnost nás po uzavření stížnosti požádala o možnost přidání jejího vyjádření. Stížnost proto opětovně otevíráme a ponecháváme přeřazenou na společnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.2.2024 11:02, před 9 měsíci

Vážený pane Jonáši, jako spotřebitel máte právo si zboží zakoupené v e-shopu vyzkoušet a v případě, že nevyhovuje, ho do 14 dnů od zakoupení bez udání důvodu vrátit. Rozsah tohoto vyzkoušení odpovídá tomu, co by Vám mohl ukázat prodavač na kamenné prodejně. Ve Vašem případě se jednalo o aktivní pokojovou anténu, u které jste mohl v plném rozsahu zkontrolovat funkčnost a to, jestli anténa po připojení k TV funguje, jak má. Pokud zakoupené zboží nevyhovuje, jsme schopni ho ve stavu "jako nové" vrátit na sklad a prodat.

V rámci odstoupení jste nám ale vrátil zboží, které rozhodně neodpovídalo stavu "jako nové". Anténa byla zjevně užívána a namontovaná ke zdi, povrch vykazoval značné množství vrypů a dokonce perforaci, okolo montážních otvorů antény byly škrábance a zbytky barvy. Známky použití vykazovalo i příslušenství. Navíc jste vrátil neoriginální napájecí adaptér. Zkuste se sám sebe zeptat, jestli byste se smířil s tím, že bychom Vám místo nového zboží za plnou cenu poslali anténu, která byla viditelně používána, se škrábanci a neoriginálním příslušenstvím. Přikládám pár fotografií.

Prověřil jsem celý postup a shledal jsem ho v souladu s právní úpravou ČR a v souladu s našim Obchodním a reklamačním řádem.

S pozdravem
Radim Malchárek, ředitel marketingu Exasoft.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.4.2024 13:37, před 8 měsíci

Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.

Protože společnost označila své stanovisko jako za neměnné, přeřazujeme stížnost na spotřebitele, aby mohl uvést, zda využije alternativního řešení (např. ČOI, soudní znalec). V opačném případě budeme nuceni stížnost uzavřít bez dosažení dohody stran.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.4.2024 21:48, před 8 měsíci


Luboš Jonáš

Vážený pane Jonáši, jako spotřebitel máte právo si zboží zakoupené v e-shopu vyzkoušet a v případě, že nevyhovuje, ho do 14 dnů od zakoupení bez udání důvodu vrátit. Rozsah tohoto vyzkoušení odpovídá tomu, co by Vám mohl ukázat prodavač na kamenné prodejně. Ve Vašem případě se jednalo o aktivní pokojovou anténu, u které jste mohl v plném rozsahu zkontrolovat funkčnost a to, jestli anténa po připojení k TV funguje, jak má. Pokud zakoupené zboží nevyhovuje, jsme schopni ho ve stavu "jako nové" vrátit na sklad a prodat.

V rámci odstoupení jste nám ale vrátil zboží, které rozhodně neodpovídalo stavu "jako nové". Anténa byla zjevně užívána a namontovaná ke zdi, povrch vykazoval značné množství vrypů a dokonce perforaci, okolo montážních otvorů antény byly škrábance a zbytky barvy. Známky použití vykazovalo i příslušenství. Navíc jste vrátil neoriginální napájecí adaptér. Zkuste se sám sebe zeptat, jestli byste se smířil s tím, že bychom Vám místo nového zboží za plnou cenu poslali anténu, která byla viditelně používána, se škrábanci a neoriginálním příslušenstvím. Přikládám pár fotografií.

Prověřil jsem celý postup a shledal jsem ho v souladu s právní úpravou ČR a v souladu s našim Obchodním a reklamačním řádem.

S pozdravem
Radim Malchárek, ředitel marketingu Exasoft.


Vážený pane Malchárku, zboží jsem vrátil ve stejném stavu, jak mi bylo doručeno. Pokud uvádíte, že jsem vrátil neoriginální adaptér, je to spíše otázka na vás, jaký adapter jste k anténě přibalil. Protože jsem se s takovým přístupem k zákazníkovy jako má vaše firma nikdy před tím nesetkal, neudělal jsem fotodokumentaci, v jakém stavu zboží přišlo.
Když jsem si přečetl recenze na vaši firmu od jiných zákazníků, pochopil jsem, že zakoupením zboží ve vaši firmě a případným vrácením či reklamací nastanou komplikace, které řešíte tak, že vinu přesunete na zákazníka.
Zkuste se zeptat sám sebe jakožto marketingového ředitele, jestli byste si koupil nějaký produkt od firmy kterou zastupujete, pokud již předem víte, že se firma nechová korektně.

S pozdravem

Ing. Luboš Jonáš
nespokojený zákazník

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2024 12:26, před 8 měsíci

Děkujeme spotřebiteli za vyjádření.

Vzhledem k tomu, že společnost označila své stanovisko jako za neměnné, přeřazujeme stížnost opětovně na spotřebitele, aby mohl uvést, zda využije alternativního řešení (např. ČOI, soudní znalec). V opačném případě budeme nuceni stížnost uzavřít bez dosažení dohody stran.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2024 10:17, před 7 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat.

Vzhledem k výše uvedenému uzavíráme stížnost bez dosažení dohody stran.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.