Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
S přítelem jsme si koupili jízdenky do 1.třídy.
Pan průvodčí přišel, zkontroloval jízdenky a vyhodil nás, že to je první třída a že tu nemáme co dělat. Dohadovali jsme se, že jsme 1. třídu opravdu koupili. Na jízdence byla opravdu napsaná 1. třída. Nic nám na to neřekl a neslušně nás poslal do jiného vagónu. Vlak byl plný, že lidé museli sedět v uličkách na zemi a nikam jinam se nedalo sednout. Nemohli jsme ani projít uličkami. K tomu si lidé u pana průvodčího stěžovali, protože vlaku chyběl vagón do kterého si koupili místenky. Opravdu hnus !
Požaduji slušné chování pracovníků. Lepší podmínky pro cestující. Požaduji slevu pro další cesty, protože jsme vyhodili peníze a přesto jsme museli stát u záchodů přes hodinu a půl.
|
Tweet |
Pokud byla služba poskytnuta vadně, měl by spotřebitel podat reklamaci.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.