Společnost


Louda Auto a.s.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#72965Neopávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.12.2023, před rokem

Andrea Dekanova

Znění stížnosti

Dne 14.11.2023 jsme zakoupili u Auto Louda Chevrolet trax,za protiučet našim autem. Rozdíl v ceně jsme se rozhodli financovat spotřebitelským úvěrem. Celou dobu jse nám věnovali dva milí zaměstnanci, kteří byli jako med a chovali se velmi familierně. Dostali nás do stavu,kdy jsme se cítili bezpečně. Taky nás ujišťovali jak jsou charakterní a poctiví narozdíl od dalších autobazarů v Praze a okolí. Když jsme se konečně dostali k uvěrové smlouvě, tak nás začali přesvědčovat, že stejně přeplatíme, to auto mělo totiž dvě ceny(Ta nižší byla určena pro využití splátek, ta vyšší cca o 30 000 kč, pokud auto koupite za hotové), tak ať to koupime za tu dražší. Ano, teď to vypadá jako do očí bijící hloupost, ale v tu chvíli jste doslova zblbli. Bohužel nemám žadneho nestranného svědka, který by to jednání potvrdil. Ale chci Vás varovat, nesoustřeďte se jen na to nové auto. Přistupujte k prodejcům jako k těm, kteří na Vás budou chtít vydělat. Jsou na to školeni. Vše co řeknou, berte jako potenciální lest. A teď k dalším problémům, které už řešíme na příslušných místech. Zástupci Auto Louda nám nabídli nepovinné pojištění, které zahrnuje celou častku auta, která byla v době prodeje, za podmínek, že nehoda nebyla způsobena naši vinou. Ok,souhlasili jsem. Jenže, místo aby vypravovali dvě smlouvy, jednu úvěrovou, která se týká prodeje auta a druhou uhledně pojištění v 5000 korun českých, tak vypracovali jen jednu úvěrovou kde zahrnuli částku 5000 kč. Následně jsme se rozhodli tuto nepovinnou pojistku zrušit a to v ochranné lhútě. Kontaktovali jsme tedy českou spořitelnu, která ale tvrdí, že tam žádná informace o pojistce ve výši 5000 kč prostě není. Telefonicky a emailem jsem kontaktovali Auto Louda a voalá, uvěrová smlouva nelze přepracovat. Takže my jsme emailem a s doporučeným dopisem informovali pojišťovnu, která spolupracuje s Auto Louda, a zatím to vypadá, že těch 5000 kč + cca 1500kc s úroky si nejspíše rozdělí mezi sebou. A velký technický prúkaz do dnešní doby nemáme. Máme akorát ofocenou kopii a jak česká spořitelna, tak Auto Louda originál nemají.


Produkt

Bezdůvodné obohacení ohledně pojišťovacího produktu, který jsme v ochranné lhůtě zrušili.


Požadované řešení

Změna v přepracování smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2023 14:49, před rokem

Technický průkaz:
V § 8 odst. 2 zákona o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích je uvedeno, že žádost o zápis změny vlastníka silničního vozidla se podává do 10 pracovních dnů ode dne převodu vlastnického práva k silničnímu vozidlu.

Zápis změny se provádí bezodkladně (zpravidla na počkání), ve složitějších případech do 30 dnů.

Podle § 10 odst. 2 předá obecní úřad obce s rozšířenou působností po provedení úkonů stanovených v zákoně technický průkaz silničního vozidla, osvědčení o registraci silničního vozidla a popřípadě tabulky s přidělenou registrační značkou nově zapsanému vlastníkovi nebo provozovateli silničního vozidla.

Spotřebitel by měl být řádně informován o všech náležitostech smlouvy. Apelujeme na spotřebitele, aby nepodepisovali smlouvy ve spěchu a před každým podpisem si důkladně přečetli všechny podmínky.

Domníváme se, že smlouvu by mělo být možné zrušit, pokud byl o tomto právu spotřebitel informován.
Zrušení smlouvy je možné provést buď výpovědí nebo odstoupením od smlouvy (záleží, co je uvedeno ve smlouvě).

Mimo to se domníváme, že by spotřebitel mohl namítat neplatnost smlouvy z důvodu uvedení spotřebitele v omyl. Platí, že jednal-li někdo v omylu o rozhodující okolnosti a byl-li v omyl uveden druhou stranou, je právní jednání neplatné. Týká-li se omyl vedlejší okolnosti, kterou ani strany neprohlásily za rozhodující, je právní jednání platné, ale osoba uvedená v omyl má vůči původci omylu právo na přiměřenou náhradu. Bylo-li právně jednáno v omylu vyvolaném lstí, je právní jednání neplatné, třebaže se omyl týká jen vedlejší okolnosti.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2024 17:33, před 11 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.