Společnost


Creamfinance Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#72966Splátkový kalendář

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.12.2023, před rokem

Michaela Sienková

Znění stížnosti

Vzala jsem si krátkodobý úvěr u této společnosti již po několikáté. Této bance jsem na úrocích zanechala spousty peněz již v minulosti. Bohužel jsem se dostala do finančních problému ztrátou zaměstnaní. Společnost jsem kontaktovala. Psala několik e-mailů. Několikrát jsem do společnosti telefonovala, ale absolutně nebyli ochotný se na nějakém způsobu splácení domluvit. Bylo mi sděleno, že si mám založit datovou schránku, abych s nimi v této věci nějak mohla komunikovat. Přístup byl absolutně nemorální. Nevím co mám dělat. Jsem ochotná řádně úvěr splácet a to každý měsíc po částce 6000,-Kč. Vím, že jsem si úvěr vzala a proto ho chci, také splatit. Bohužel nemám 15 000,-Kč na jeho prodloužení. Ztrátou zaměstnání o kterém jsem společnost informovala. Hned další měsíc jsem nastoupila do práce nové. Bohužel za úplně jiných finančních podmínek. Prosím o pomoc.


Produkt

Krátkodobá půjčka


Požadované řešení

Ráda bych splátkový kalendář s měsíční platbou 6000,-Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2023 09:53, před rokem

Při řešení stížnosti vycházíme z předpokladu, že se v řešené věci jednalo o spotřebitelský úvěr. Dle ustanovení § 104 zákona č. 257/2016 Sb., o spotřebitelském úvěru, platí, že smlouva o spotřebitelském úvěru vyžaduje písemnou formu a musí obsahovat informace podle § 106 až 108 a § 109 odst. 1 zákona o spotřebitelském úvěru.

Věřitel může spotřebiteli, který se dostane do dočasných problémů se splácením dluhu, dluh odložit nebo změnit jejich výši, popř. sestavit splátkový kalendář, dle kterého by byl spotřebitel schopen včas splácet. Takové jednání je však ze strany věřitele dobrovolné.

Spotřebiteli doporučujeme, aby se na společnost obrátil s žádostí o úhradu dluhu ve formě splátek. Vzor žádosti je možné nalézt na webové adrese: https://www.vzory.cz/vzory/penize-dane/zadost-o-splatkova-kalendar/#.Y7bCx32ZOUk.

Dozor nad finančním trhem provádí finanční arbitr, který také nabízí mimosoudní řešení sporů. Řízení před finančním arbitrem je bezplatné a výsledkem tohoto řízení je vydání závazného stanoviska. Více informací o finančním arbitrovi může spotřebitel nalézt zde: https://finarbitr.cz/cs/. Podání návrhu je možné zde: https://finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2024 17:35, před 11 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.