Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobrý den,
zboží z e-shopu objednáno: 1.12.2023
v zásilkovně přijato: 4.12.2023
do dnes stále leží na DEPU v Praze. V pondělí 11.12.2023 jsem Zásilkovnu kontaktovala přes webový formulář. Včera 12.12.2023 jsem mluvila s robotem, ani v jednom případě žádná odpověď.
Zásilku mám poslanou do Z-boxu, tedy ji nikdo jiný nemůže vyzvednout, ale já odjíždím v pátek 15.12.2023 na dovolenou mimo ČR do 29.12.2023.
Neuvěřitelné, že se nemohu spojit s živou osobou, abych tento svůj problém mohla vyřešit tak, že bych alespoň zásilce mohla změnit místo doručení...
Děkuji za odpověď a vyřízení mé stížnosti.
Tereza Frolková
Zásilka z e-shopu eobuv.cz, kožené černé rukavice CK
Pokud se někdy zásilky dočkám, očekávám dopravu zdarma nyní nebo kód na příští dopravu zdarma...
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Frolková, mrzí mě, že na doručení zásilky čekáte déle, než je obvyklé, tak dlouho by na depu opravdu čekat neměla. Je dobře, že jste kontaktovala kolegy ze zákaznického servisu. Kolegové zpracovávají postupně všechny požadavky, které jim dojdou přes kontaktní formulář, odpovědět by vám měli nejpozději do 3 pracovních dnů včetně. Spojit se s nimi můžete rovněž na čísle +420 216 216 516, k dispozici jsou každý pracovní den mezi 8. a a 19. hodinou. Ujišťuji vás, že kolegové vaši záležitost prověří a udělají vše pro to, aby byla vaše zásilka brzy doručena. Pokud bude uložena do Z-BOXu v době, kdy budete v zahraničí, můžete zásilku snadno sdílet, aby ji za vás vyzvedl někdo jiný. Ve článku níže najdete přehledný návod, jak na to: https://www.zasilkovna.cz/blog/jak-sdilet-zasilku-ulozenou-v-z-boxu-zasilkovna. Věřím, že se vše podaří dořešit k vaší spokojenosti a zásilka bude co nevidět doručena. Nikča, tým Zásilkovny
Hodnocení:
Komentář: Zásilka byla doručená 20.12., ale jak jsem již psala, byla jsem mimo ČR + kód jsem nasdílet nemohla, zásilku jsem si poslala mimo mé bydliště - do města kde pracuji. Tak že se po dvou dnech v boxu vrátila odesílateli.
Chápu, že se zásilka v předvánočním čase může ztratit, ale komunikace ze strany zásilkovny, přesněji nekomunikace, byla opravdu smutná..