Společnost


Courlux International SA

Počet nahlášených stížností:37
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#72974Klamání spotřebitele

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.12.2023, před rokem

Lenka Hrbková

Znění stížnosti

Dobrý den, ráda bych nahlásila společnost corulux / https://cz.courlux.com/. Obchodními podmínky jsem se zavázala odebírat další zboží o které nemám zájem. Horko těžko jsem odběr zrušila neboť společnost nekomunikuje. Zboží i s jejich složenkou jsem na své náklady během čtrnácti dnů zaslala zpět. Ovšem druhá strana bez reakce a balík se složenkou se mi vrátil. Nekomunikuji! Zaslala jsem xxxx dotazu jak jim mohu vrátit zboží, o které nemám zájem. Ale žádná reakce! Obrátila jsem se na právnickou poradnu abych věděla jak postupovat.


Požadované řešení

O zboží, které jsem si neobjednala nemám zájem. Ráda bych jim zboží vrátila a chtěla uhradit vzniklé náklady. Dále písemné potvrzení o nedlužnosti a v závěru postih pro společnost, která neslušně vymáhá ze slušných lidi peníze!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2023 10:21, před rokem

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.

Pokud již lhůta pro odstoupení uplynula a spotřebitelka uzavřela dlouhodobější závazek (např. zasílání zboží každý měsíc), doporučujeme závazek vypovědět společně s žádostí o vymazání osobních údajů z databáze podnikatele, a to nejlépe doporučeným dopisem s dodejkou. V případě sporu bude mít spotřebitel v ruce důkaz, že závazek opravdu vypověděl.

Vypovězením smlouvy začne běžet výpovědní lhůta. V této lhůtě si musí obě strany plnit i nadále, avšak po jejím uplynutí závazek zanikne. Délka této lhůty i její počátek bude patrně ve smlouvě.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.

Kontakty na společnost Courlux International SA:
- sídlo: Route de la Broye 117, CH – 1623 Semsales, Switzerland,
- adresa pro doručování v ČR: P.O. Box č. 54, 225 54 Praha 025,
- tel.: 283 08 08 12,
- e-mail: cz@courlux.com.

Pokud by společnost požadovala vrácení zboží zpět, nesla by náklady na opětovné zaslání zboží sama společnost (jelikož spotřebitelka se již zboží pokoušela řádně vrátit).

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku), nemůže se spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci ani Evropské spotřebitelské centrum. V případě, že se spor nepodaří vyřešit smírnou cestou bude se spotřebitel moci obrátit na dozorový orgán v zemi sídla společnosti.

Webové stránky švýcarského dozorového orgánu, kterým je Bureau fédéral de la consommation, jsou dostupné na tomto odkazu: https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079. Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit: https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.2.2024 11:33, před 11 měsíci

Dobrý den,

Společnost Courlux International S.A. komunikuje se zákazníky prostřednictvím zákaznického servisu v ČR na denní bázi.
A to na běžné telefonické lince číslo: 283 08 08 05, na e-mailové adrese: cz@courlux.com , a dále také prostřednictvím webových stránek:
cz.courlux.com , nebo na doručovací adrese: Zákaznický servis v ČR pro firmu Courlux, P. O. Box č. 54, 225 54 Praha 025.
Původní objednávku dámského spodního prádla značky Evita provedla paní Hrbková sama, ze své vlastní vůle, prostřednictvím internetu, dne 31. 7. 2023. Veškeré podmínky objednávky, i kompletní Obchodní podmínky jsou uvedeny na webových stránkách firmy Courlux. Každý nový zákazník dostává ihned po odeslání svojí objednávky e-mail, tzv. Potvrzení objednávky, kde jsou uvedeny všechny důležité informace ohledně této objednávky, včetně kontaktů na Zákaznický servis v ČR.
Se zákaznicí paní Lenkou Hrbkovou bylo komunikováno opakovaně formou e-mailu. Bylo jí sděleno, kam a jakým způsobem přesně má zásilku, o kterou nemá zájem, vrátit. Dále bylo ukončeno zasílání produktů značky Evita na její adresu již dne 27. 11. 2023, což jí bylo ze strany zákaznického servisu písemně, prostřednictvím e-mailu potvrzeno. Dne 15. 12. 2023 proběhla opakovaně e-mailová komunikace, kde jí byly znova zaslány informace o způsobu vrácení zásilky. Dne 21. 12. 2023 byla předmětná zásilka vrácena zpět na firmu Courlux.
Tímto potvrzujeme, že u zákaznického čísla: 71290858282, firma Courlux neeviduje žádnou pohledávku.
Dne 4. 1. 2024 byly paní Hrbkové vráceny poštovní náklady, které vynaložila na zpětné zaslání zásilky. Částka byla vrácena na její bankovní účet. Tímto považujeme celou záležitost za uzavřenou.

S pozdravem,
Zákaznický servis v ČR pro firmu Courlux International S.A.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2024 12:56, před 11 měsíci

Spotřebitelka nám zaslala následující vyjádření:
"Dobrý den, dnes mi byla zasláno upozornění ohledné mé stížnosti na firmu courlux. Firma corolux se sice vyjádřila že je již vše uzavřené a uvedla snad poprvé pravdivě fakta, ale neuvedla, že se to uzavřelo na základě mého nátlaku formou emauilu. Denně jsem vytvářela nátlak abych měla elektronický důkaz. Neuvedla pravdivou adresu, neuvedla, že chcou po mě stále zaplatit složenku v hodnotě 500,- , která se mi vrátila zpět. Po nahlášení na sociálních sítí, po nahlášeni na českou obchodní inspekci, nahlášení přes D-test a vaše stížnosti firma corolux začala spolupracovat. K dnešnímu dní je sice vše vyřešené, ale nelíbí se mi, že firma klame spotřebitele. Jak jsem uvedla a i mohu doložit písemně. Firma corolux má ve svých podmínkách, že se zavazujete k dalšímu odběru. Ovšem mě písemně potvrdili, že se nezavazuji, ale pokud nemám o zboží zájem musím odběry zrušit! V praxi. Objednala jsem si spodní prádlo za 100,- . Za tři měsíce přišlo další se složenkou za 500,- . Telefonicky mi odběr zrušili až po urputnému dožadování. Zboží se složenkou jsem vrátila na uvedenou adresu a zboží přišlo zpět. Když jsem se dotazovala na správnou adresu nebyla žádná zpětná vazba až po nahlášení. Po telefonicky kdy jsem se úspěšně dovolala mi bylo řečeno, že sídlo firmy mají na uvedené adrese. Ovšem p zjištění žádná firma není jen PO.BOX! Kde samozřejmě nedojde pošta od konkurence. Tenhle spor se nemusel prodlužovat kdyby firma dostatečně informovala a komunikovala se zákazníky a né jen v dobře ( omlouvám se), když jim hoří u p*** nebo si to spotřebitel nenechal líbit. Děkuji, S přáním hezkého dne Hrbková Lenka"

Vzhledem k vyjádření spotřebitelky, že je již vše vyřešené, stížnost uzavíráme s dosažením dohody stran.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.