Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
k 30.6.2015 jsme zrušili smlouvu s O2 na základě telefonických rozhovorů s operátory, kdy nám bylo řečeno, že smlouva končí dne 15.6.2015. A na dotaz jestli budeme něco platit nám bylo sděleno, že nebudeme platit nic, protože nám smlouva končí.
Po přechodu 30.6.2015 k jinému operátorovi jsme dostali 2 upomínky na zaplacení smluvní pokuty na 6.000,-Kč.
Posílali jsme doporučený dopis na O2 Za Brumlovkou. A po 14 dnech nám nikdo neodpověděl a přišla další upomínka.
Pokud bychom věděli, že se bude něco platit, tak bychom nerušili smlouvu s O2.
mobilní tarify
Prosím o přezkoumání případu. Naše hovory s operátory byly nahrávané a ze strany O2 nám bylo řečeno, že nic platit nebudeme. Tak nebudeme.
|
Tweet |
Ze stížnosti nevyplývá jaké přesné informace byly spotřebiteli poskytnuty, nicméně informace poskytnutá operátorem zavazuje, avšak v tomto případě je na spotřebiteli, aby danou skutečnost prokázal.
Dle § 63 zákona o elektronických komunikacích v případě ukončení smlouvy před uplynutím doby trvání, na kterou je smlouva uzavřena, ať již výpovědí, nebo dohodou smluvních stran může být uložena pokuta, která však nesmí být v případě smlouvy uzavřené se spotřebitelem vyšší než jedna pětina součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy, nebo jedna pětina součtu minimálního sjednaného měsíčního plnění zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy, a výše úhrady nákladů spojených s telekomunikačním koncovým zařízením, které bylo účastníkovi poskytnuto za zvýhodněných podmínek.
Dobrý den,
smluvní pokuty byly k číslům vystaveny, neboť v době zrušení služeb byl na všech číslech závazek. Ten se automaticky prodloužil po podání výpovědi, což se stávat nemá a daný pracovník, který s Vámi řeší výpověď, je odpovědný za zrušení automatického prodloužení smlouvy, k čemuž u Vás nedošlo.
Velice se omlouvám za toto individuální pochybení. Všechny smluvní pokuty, konkrétně tři, jsem stornoval. Platit je samozřejmě nemusíte.
Veškeré záležitosti s námi prosím řešte na infolince 800 020 202, případně přes www.o2guru.cz/guru. Zajistíte si tak rychlejší řešení oproti písemnému vyřizování požadavků.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Děkuji za rychlé vyřízení tohoto sporu. Ještě prosím potvrďte nám toto storno písemně. Nemusíte poštou. Stačí poslat elektronicky.
Děkuji
S pozdravem
Pavel Novák
Hezký den,
ze svého e-mailu jsem zaslal potvrzení o zrušení smluvních pokut a to na e-mail, na který posíláme faktury. Neexistuje na to standardizovaná forma, proto věřím, že bude toto mé emailové potvrzení stačit.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Hodnocení:
Komentář: Děkuji moc