Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#72981Zamítnuta reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

30 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
13.12.2023, před rokem

Jakub Rumlena

Znění stížnosti

31.10 2023 jsem v AAA Auto na pobočce Sokolově pořídil pasata b7 a bohužel vůz sem kupoval v době,kdy nepršelo a tudis jsem závadu zatékáni přez čelní sklo neodhalil. Bylo mi zděleno že jsem na tuto závadu byl upozorněn ,což je lež ,každý normální člověk si nepořídí vůz do kterého zatéká.Oprava dle servisu vyjde na 22 tisíc korun.


Produkt

VW Pasat b7 130kw r.v 2014 bílá barva


Požadované řešení

Požaduji aby se Aures holding,jakož to gigant na českém trhu,zachoval správě a reklamaci na skrytou závadu ohledně zatékání přez čelní sklo uznal a neprodleně uhradil opravu ,dle servisu která vyjde na 22 tisíc korun českých.
Myslím si že pro takovou společnost je 22 tisic Kč,zanedbatelná částka.Nechci nic jiného než vyměnit čelní sklo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2023 10:50, před rokem

Při koupi ojetého vozidla platí, že spotřebitel nemůže reklamovat zboží pro vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím podle § 2167 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Ale i v tomto případě musí vozidlo vykazovat takové vlastnosti, které si smluvní strany sjednaly.

U ojetých automobilů hraje velkou roli při posuzování odpovědnosti za vady obsah smlouvy. Prodávající totiž neodpovídá za vady, na které kupujícího před uzavřením smlouvy prokazatelně upozornil. Záruka se také nevztahuje na vady, které odpovídají opotřebení automobilu vzhledem k jeho stáří či míře používání předchozím vlastníkem. Nelze však do smlouvy uvést velký výčet vad, kterými by snad vozidlo mohlo trpět, a pak tvrdit, že kupující byl na vady upozorněn. Musí se jednat o konkrétní vady a o jejich přítomnosti musí být kupující poučen.

Pokud by se jednalo o skrytou vadu, na kterou nebyl spotřebitel řádně upozorněn, pak by v takovém případě dovození odpovědnosti za vadu bylo možné.

Protože autobazar reklamaci zamítl jako neoprávněnou, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.1.2024 17:23, před rokem

Vážený pane Rumleno,
záležitost jsem prověřovala s kolegy z reklamačního oddělení. Při koupi jste obdržel předávací protokol k vozidlu, v němž jste byl se stavem vozu srozuměn. Aktuálnímu opotřebení vozu byla rovněž uzpůsobena původní prodejní cena vozidla. Vaše reklamace byla v souladu s reklamačním řádem posouzena a vzhledem k předávacímu protokolu následně zamítnuta.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
12.1.2024 18:11, před rokem


Jakub Rumlena

Hodnocení:

Komentář: Děkuji za vyjádření.
Ano předávací protokol,samozřejmě mám s tou vaší,šikovně formulovanou větou,ale nic to nemění na tom,že mi ani v protokolu,ani osobně nebyla zdělena informace o zatékání do vozu. Alespoň vím jak se chováte ke stálím zákazníkům.
Bohužel se potvrdilo co se o vás říká.
Díky Rumlena