Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
U obchodníka jsem objednal zboží, objednávám častěji. Vždy na konkrétní, dostupnou Zásilkovnu a to Vinotéka a Videopůjčovna OD Billa, Okružní 5290, Zlín. Následně je pak zásilka přesměrována na Zásilkovnu Zooshop u Nelinky, která je kus cesty od této. Zásilka nebo řidič tuto pravidelně doručuje zásilku půl hodiny před zavíračkou. Problém číslo jedna: zásilka na vzdálenější Zásilkovně. Problém číslo dva, že nelze zásilku vyzvednout včas a to kvůli řidiči nebo obchodu, těžko hádat!
Raveshop.cz
Změnit přístup Zásilkovny. Když už zasílají jinam, konkrétně na Zooshop u Nelinky, tak ať řidič vozí jako ostatní řidiči v dopoledních hodinách a ne až půl hodiny před zavíračkou Zásilkovny!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Kučerňáku, k přesměrování zásilky by mělo dojít jen v případě, že je původní výdejní místo plné. Zásilku by měl kurýr doručit na jiné blízké výdejní místo s volnou kapacitou, abyste si ji mohl co nejdříve vyzvednout, třeba hned další den ráno. Každý kurýr se musí držet přesně stanovené trasy, aby neohrozil včasné doručení ostatních zásilek, nelze tedy ovlivnit, zda bude na danou adresu zavážet v dopoledních či odpoledních hodinách. Záleží také na tom, kdy přesně je zásilka načtena výdejním místem do systému. Pokud se stane, že vám přijde kód k vyzvednutí takto před zavírací dobou, můžete si prodloužit úložní dobu o jeden den, abyste měl více času na vyzvednutí zásilky. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.