Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#72984Přesun na jinou Zásilkovnu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.12.2023, před rokem

Petr Kučerňák

Znění stížnosti

U obchodníka jsem objednal zboží, objednávám častěji. Vždy na konkrétní, dostupnou Zásilkovnu a to Vinotéka a Videopůjčovna OD Billa, Okružní 5290, Zlín. Následně je pak zásilka přesměrována na Zásilkovnu Zooshop u Nelinky, která je kus cesty od této. Zásilka nebo řidič tuto pravidelně doručuje zásilku půl hodiny před zavíračkou. Problém číslo jedna: zásilka na vzdálenější Zásilkovně. Problém číslo dva, že nelze zásilku vyzvednout včas a to kvůli řidiči nebo obchodu, těžko hádat!


Produkt

Raveshop.cz


Požadované řešení

Změnit přístup Zásilkovny. Když už zasílají jinam, konkrétně na Zooshop u Nelinky, tak ať řidič vozí jako ostatní řidiči v dopoledních hodinách a ne až půl hodiny před zavíračkou Zásilkovny!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2023 11:12, před rokem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.12.2023 18:22, před rokem

Dobrý den, pane Kučerňáku, k přesměrování zásilky by mělo dojít jen v případě, že je původní výdejní místo plné. Zásilku by měl kurýr doručit na jiné blízké výdejní místo s volnou kapacitou, abyste si ji mohl co nejdříve vyzvednout, třeba hned další den ráno. Každý kurýr se musí držet přesně stanovené trasy, aby neohrozil včasné doručení ostatních zásilek, nelze tedy ovlivnit, zda bude na danou adresu zavážet v dopoledních či odpoledních hodinách. Záleží také na tom, kdy přesně je zásilka načtena výdejním místem do systému. Pokud se stane, že vám přijde kód k vyzvednutí takto před zavírací dobou, můžete si prodloužit úložní dobu o jeden den, abyste měl více času na vyzvednutí zásilky. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2024 08:31, před 12 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2024 15:09, před 11 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.