Společnost


IKEA Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:108
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

81%
19%
Toto skore je založeno na 16 stížnostech.

#72989Reklamace - žádná komunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.12.2023, před rokem

Jana Daňková

Znění stížnosti

Bydlím hodinu a půl od nejbližší prodejny IKEA Černý Most, snažím se už několik dní spojit s obchodem, který mi dodal dvě poškozená dvířka ke komodě. Snažila jsem se vyplnit jednoduchou cestou formulář, s veškerými informacemi - nelze odeslat, tlačítko ODESLAT nereaguje. Snažím se tedy spojit pomocí chatu už několik dní, několikrát, v různé časy, čekám i hodinu na chatu - bez žádné odezvy. Našla jsem e-mail na internetu, kam bych zaslala veškeré informace - ikea.info@ikea.com, vrací se mi zpátky. Snažím se dovolat několik dní, několikrát - například teď aktuálně mám znovu 54 min hovoru - opakovaně bez žádné odezvy! Už jsem zoufalá!


Produkt

804.892.42


Požadované řešení

Ozvěte se mi prosím! Ať můžeme reklamaci vyřešit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2023 13:21, před rokem

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Reklamovat zboží lze i prostředky umožňujícími dálkovou komunikaci. Společnost na svých stránkách nabízí reklamační formulář (zde: https://www.ikea.com/cz/cs/customer-service/returns-claims/claims/).

Pokud se spotřebitelce nedaří reklamaci uplatnit skrze reklamační formulář, může společnosti zaslat reklamaci poštou, nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou. Dopis bude zaslán na adresu IKEA Česká republika, s.r.o., Skandinávská 131/1, 15500 Praha.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.2.2024 14:14, před 10 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.