Společnost


De Agostini Publishing S.p.A.

Počet nahlášených stížností:44
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#72994Neoprávněné vymáhání platby

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.12.2023, před rokem

Jitka Wudy

Znění stížnosti

De Agostini- odd. vymáhání pohledávek, mi zaslalo 3. upomínku - poslední výzva, kterou jsem obdržela 13.12.23, kde mě upozorňují, jak budou dlužnou částku vymáhat soudní cestou, přestože jsem balíček č. 3 (za který požadují zaplatit podruhé) zaplatila již 30.9.23. Hned při obdržení 1.upomínky jsem volala na zákaznické centrum a následně 24.10.23 emailem poslala potvrzení o platbě. Když přišla 2.upomínka, opět jsem volala na zákaznické centrum a opět poslala už tedy podruhé 27.11.23 potvrzení o platbě. Vždy je se mnou jednáno velmi slušně a slíbeno řešení, ale bohužel to je vše. Opravdu se snažím celou záležitost vyřešit, ale to se prostě nedaří. Vždy je mi odepsáno, že musí platby spárovat. Ve 3. upomínce se také píše, že ode mne doposud neobdrželi žádnou odpověď, což není pravda. Veškerou komunikaci s De Agostini o vyřešení této záležitosti mám ve svém PC.


Produkt

Audiopohádky balíček č.3


Požadované řešení

Ze strany De Agostini dohledat v jejich podkladech mojí platbu za 3. balíček a nevymáhat dlužnou částku, protože já jim nic nedlužím.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2023 14:43, před rokem

Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že za balíček bylo již řádně zaplaceno, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoliv částky má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.

O zaplacení zboží je vhodné informovat společnost, tak jak zde již spotřebitelka podle popisu stížnosti učinila.

Kontakty na společnost De Agostini Publishing S.p.A.:
- adresa: Giovanni da Verrazano č. 15, Novara - Itálie,
- tel.: 246 017 120,
- e-mail: zakaznicke.centrum@deagostini.cz,
- kontaktní formulář: https://www.deagostini.com/cz/myarea/p/contact-us.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.2.2024 14:15, před 11 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.3.2024 06:57, před 10 měsíci

Obdrželi jsme od spotřebitele následující vyjádření:

De Agostini platbu dohledala, obdržela jsem omluvu a zatím je vše v pořádku.

Stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.