Počet nahlášených stížností: | 44 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
De Agostini- odd. vymáhání pohledávek, mi zaslalo 3. upomínku - poslední výzva, kterou jsem obdržela 13.12.23, kde mě upozorňují, jak budou dlužnou částku vymáhat soudní cestou, přestože jsem balíček č. 3 (za který požadují zaplatit podruhé) zaplatila již 30.9.23. Hned při obdržení 1.upomínky jsem volala na zákaznické centrum a následně 24.10.23 emailem poslala potvrzení o platbě. Když přišla 2.upomínka, opět jsem volala na zákaznické centrum a opět poslala už tedy podruhé 27.11.23 potvrzení o platbě. Vždy je se mnou jednáno velmi slušně a slíbeno řešení, ale bohužel to je vše. Opravdu se snažím celou záležitost vyřešit, ale to se prostě nedaří. Vždy je mi odepsáno, že musí platby spárovat. Ve 3. upomínce se také píše, že ode mne doposud neobdrželi žádnou odpověď, což není pravda. Veškerou komunikaci s De Agostini o vyřešení této záležitosti mám ve svém PC.
Audiopohádky balíček č.3
Ze strany De Agostini dohledat v jejich podkladech mojí platbu za 3. balíček a nevymáhat dlužnou částku, protože já jim nic nedlužím.
|
Tweet |
Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že za balíček bylo již řádně zaplaceno, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoliv částky má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.
O zaplacení zboží je vhodné informovat společnost, tak jak zde již spotřebitelka podle popisu stížnosti učinila.
Kontakty na společnost De Agostini Publishing S.p.A.:
- adresa: Giovanni da Verrazano č. 15, Novara - Itálie,
- tel.: 246 017 120,
- e-mail: zakaznicke.centrum@deagostini.cz,
- kontaktní formulář: https://www.deagostini.com/cz/myarea/p/contact-us.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.
Obdrželi jsme od spotřebitele následující vyjádření:
De Agostini platbu dohledala, obdržela jsem omluvu a zatím je vše v pořádku.
Stížnost uzavíráme s dosažením dohody.