Počet nahlášených stížností: | 60 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 8.11.2023 jsem v hotovosti dal do vašeho automatu 1500 Kč na benzin. Vzalo to asi za 1420 Kč. Mám stvrzenku. Kde mi za to vrátíte peníze?
Upozorňuji, že na strvzenku to nereaguje, hlásí to - není autorizace, na vytištění další poukázky, jak vaše pracovnice napsala, to hlásí - stvrzenka již byla použita.
Proč vám to nejde ! Proč vaše zaměstnankyně paní K už neodpovídá !
Doklad č.***
Proč tak triviální věc není vyřízena ani po 35-ti dnech !!
Aleš Korbel, Plzeň
Rychlá odpověď
Vrácení peněz - postih zaměstnance-ů
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Korbeli, velmi nás mrzí Vaše nepříjemná zkušenost. Situaci jsme prověřili na našem hypermarketu a byli jsme informováni o tom, že s Vámi již bylo řádně vyřešeno. Veříme že nám zanecháte svou přízeň. Váš Globus
Spotřebitel nám potvrdil, že stížnost byla vyřešena. Na základě této informace tedy stížnost uzavíráme s dosažením dohody stran.