Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 12.5. si můj syn objednal boty, platba proběhla přes kreditní kartu CITI bank...boty asi za měsíc přišly.
Dne 9.6.2015 si syn znovu přes tuto firmu objednal obuv Nike Air Max.... z kreditní karty CITI bank mi byla odečtena částka 2.835,59 Kč.
Doposud nepřišly ani boty ani vrácený obnos.
Kontakty nemají na internetu uvedeny...jen kolonka e-mailu ..pro napsání případných námětů...již jsem psala třikrát a nikdo se mi ani neozval.
Děkuji Poláchová
vrátit peníze
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě mu poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku.
To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění lze poskytnout i mlčky. Po jejím marném uplynutí může spotřebitel od smlouvy odstoupit.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doporučeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Sídlo společnosti se nám nepodařilo dohledat, pokud není adresa uvedena ani na dokladech přiložených k dříve zakoupenému zboží, doporučujeme spotřebiteli podat trestní oznámení pro trestný čin podvodu.
Vzhledem k tomu, že nemůže být prostřednictvím naší služby zprostředkován kontakt mezi subjektem a spotřebitelem, tímto případ uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.