Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Podařilo se mi 12.12 na e-shop koupit jízdenku Plzeň-Praha Smíchov a Praha Smíchov-Plzeň na 14.12. Nebyla tam ale nabídka místenky! Obě místenky jsem musela dokoupit u pokladny v Plzni za plnou cenu.
Vrátit na účet 70.00 Kč
|
Tweet |
Podle informací dostupných na stránkách společnosti si může spotřebitel místenku pro vnitrostátní přepravu zakoupil zpravidla 60 dnů před odjezdem daného vlaku. Tzv. expresní rezervace si navíc může spotřebitel zakoupit až do odjezdu vlaku a taková místa neobsahují konkrétní vyznačený rezervovaný úsek.
Pokud nebylo možné místenku zakoupit online, je vhodné kontaktovat společnost a informovat se o důvodech, proč toto není možné. Pokud by byly splněny veškeré podmínky pro zakoupení místenky online, avšak spotřebiteli by tato možnost nebyla poskytnuta, domníváme se, že by mohl žádat slevu z ceny uhrazené osobně na pokladně.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.