Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
18.5.2015 jsem podepsal smlouvu na 4 GB internet do notebook. na tel. 774 146 710 a 9.6 2015 jsem od smlouvy odstoupil a bylo mi vráceno 77 Kč za sim kartu za tohle období jsem zaplatil částku 192 Kč. Přišla mi však nové vyúčtování na částku 260 Kč. Tak že za dobu 18.5 2015 do 9.6.2015 my ůčtujete za 22 dní 192 Kč plus 260 Kč což je 452 Kč to je příliš, posím o přezkomání celého Vašeho výučtování. Vše píši panu Kamilu Břenkovi který má být za vše odpovědný Duchoň Ivan
zrušit druhou fakturaci,
|
Tweet |
Služba VašeStížnosti.cz neslouží k běžné komunikaci mezi spotřebitelem a podnikatelem. Nemáme dostatek informací o tom, za jakých podmínek byla smlouva uzavřena, proto nemůžeme případ dostatečně posoudit. Nicméně pokud spotřebitel nesouhlasí s výší vyúčtování, může u poskytovatele elektronických služeb uplatnit jeho reklamaci.
Dle dostupných informací se nejspíše bude jednat o vypovězení smlouvy v době, na kterou se vztahuje tzv. záruka spokojenosti a v rámci ní pak záruka na služby. Dále je podstatné zda byla pořízena sim karta a zároveň s ní uzavřena smlouva o poskytování zvýhodněných podmínek, či nikoliv. Spotřebiteli proto doporučujeme, aby se obrátil přímo na zákaznické oddělení společnosti.
Dobré odpoledne, pane Duchoni,
jestli Vám ve Vyúčtování něco nesedí a nesouhlasíte s ním, doporučuji Vám ho reklamovat.
Postup pro reklamaci najdete na našich stránkách: http://pece.vodafone.cz/app/answers/list/c/150,329/a_id/2079/.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Prosíme spotřebitele o doplnění informací o současném stavu stížnosti, případně o její uzavření.
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnost se k případu vyjádřit, celou stížnost uzavíráme.