Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#7302Neoprávněné vyúčtování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
21.07.2015, před 9 lety

Ivan Duchon

Znění stížnosti

18.5.2015 jsem podepsal smlouvu na 4 GB internet do notebook. na tel. 774 146 710 a 9.6 2015 jsem od smlouvy odstoupil a bylo mi vráceno 77 Kč za sim kartu za tohle období jsem zaplatil částku 192 Kč. Přišla mi však nové vyúčtování na částku 260 Kč. Tak že za dobu 18.5 2015 do 9.6.2015 my ůčtujete za 22 dní 192 Kč plus 260 Kč což je 452 Kč to je příliš, posím o přezkomání celého Vašeho výučtování. Vše píši panu Kamilu Břenkovi který má být za vše odpovědný Duchoň Ivan


Požadované řešení

zrušit druhou fakturaci,


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2015 15:51, před 9 lety

Služba VašeStížnosti.cz neslouží k běžné komunikaci mezi spotřebitelem a podnikatelem. Nemáme dostatek informací o tom, za jakých podmínek byla smlouva uzavřena, proto nemůžeme případ dostatečně posoudit. Nicméně pokud spotřebitel nesouhlasí s výší vyúčtování, může u poskytovatele elektronických služeb uplatnit jeho reklamaci.

Dle dostupných informací se nejspíše bude jednat o vypovězení smlouvy v době, na kterou se vztahuje tzv. záruka spokojenosti a v rámci ní pak záruka na služby. Dále je podstatné zda byla pořízena sim karta a zároveň s ní uzavřena smlouva o poskytování zvýhodněných podmínek, či nikoliv. Spotřebiteli proto doporučujeme, aby se obrátil přímo na zákaznické oddělení společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.7.2015 16:32, před 9 lety

Dobré odpoledne, pane Duchoni,

jestli Vám ve Vyúčtování něco nesedí a nesouhlasíte s ním, doporučuji Vám ho reklamovat.

Postup pro reklamaci najdete na našich stránkách: http://pece.vodafone.cz/app/answers/list/c/150,329/a_id/2079/.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2015 11:34, před 9 lety

Prosíme spotřebitele o doplnění informací o současném stavu stížnosti, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2015 16:25, před 9 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnost se k případu vyjádřit, celou stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.