Počet nahlášených stížností: | 17 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Znáte ten vtip o mentálně nedostatečném chlapečkovi, dloubajícího se v nose a pozorujícího snahu šoféra zájezdového autobusu o odstranění závady? "Já vím, co je rozbitý", dí chlapeček. "Ale to víš, že jo", opáčí rozmrzele šofér. A to se několikrát opakuje, načež bezradný šofér vyhrkne: "Tok co tomu teda je?!" A chlapeček na to: "Je to rozbitý!"
Tak zhruba takhle jsem si připadala po rychlozásahu "odborníka" s vizáží východoevropského mafiána, který na závěr své "spásné" mise zinkasoval nemalou částku. Ne, nečekala jsem zázraky a při vytáčení telefonního čísla této "firmy" jsem si nebyla jista vůbec ničím. A proto považuji za svou povinnost před těmito ZLATOKOPY varovat ostatní. Raději volejte osvědčenému, ČESKÉMU servisu, i když ten bude třeba dražší a přijede až pozítří. Ale OPRAVÍ to!
žádná služba se nekonala
od této firmy již nepožaduji vůbec nic
|
Tweet |
Jestliže se jednalo o placenou opravu, což ze stížnosti vyplývá, byla mezi stranami uzavřena o smlouva o dílo. Dílem se dle občanského zákoníku rozumí zhotovení určité věci, nespadá-li pod kupní smlouvu, a dále údržba, oprava nebo úprava věci, nebo činnost s jiným výsledkem.
Není-li dílo provedeno řádně a není-li opravovaná vada odstraněna, je spotřebitel oprávněn uplatnit vůči zhotoviteli díla (opraváři, resp. společnosti) nároky z vadného plnění (§ 2169 občanského zákoníku). V tomto případě jde o možnost požadovat opětovné a řádné provedení opravy (bezplatně), resp. možnost odstoupit od smlouvy (tedy požadovat vrácení peněžních prostředků zaplacených zhotoviteli díla).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.