Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#7306Klamné informace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 23 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.07.2015, před 9 lety

Jana Pečená

Znění stížnosti

Vzhledem ke zpoplatnění služby o2 tv (dosud jsme ji měli v rámci jakéhosi balíčku zdarama), jsem se rozhodla tuto službu zrušit. Od O2 jsme měli set top box, za který jsme platili měsíční pronájem. Když nám nabídli nový přístroj, rozhodla jsem se o odkup formou splátek. Už tenkrát jsem se na zákaznické lince informovala, zda bude tento přístroj fungovat, i když ukončíme poskytování O2 TV. Operátorem jsem byla ujištěna, že ano.Nyní, když jsem žádala o zrušení, informovala jsem se na zákaznické lince, zda mi bude i nadále fungovat set top box, který odkupuji formou splátek (nyní ho mám doplatit jednorázově).Operátor mě ujistil, že ano. Ke konci června byla služba zrušena a a tím také přestal fungovat set top box. Když jsem se znovu obrátila na zákaznický servis, bylo mi sděleno, že set top box funguje pouze pro O2 a jinak ne a že mohu podat stížnost přes formulář na stránkách společnosti, že obdržím odpověď do 3 dnů. Když jsem se po týdnu ozvala sama, protože z O2 nic nepřišlo, bylo mi sděleno, že mají ,měsíc na vyřízení. Dnes jsem se opět dočkala překvapení - stížnost odeslaná 5.7. - mám i potvrzení v mailu, byla přijatá 13.7. a teprve od tohoto data běží slibovaný měsíc...


Produkt

O2 TV


Požadované řešení

Vrácení poměrné částky za set top box na základě vrácení set top boxu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2015 13:02, před 9 lety

Společnost by samozřejmě informace poskytnuté informace měly zavazovat a pokud se jednalo o informace mylné, měla by společnost uhradit spotřebiteli škodu z toho vzniklou. Nicméně v tomto případě je na spotřebiteli, aby prokázal tvrzenou skutečnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.7.2015 15:28, před 9 lety

Dobrý den,

nový (černý) set-top-box skutečně nefunguje bez služby O2 TV.

Záležitost je již prověřována kolegy z oddělení Reklamací a stížností.
Tento krok urychlit nelze, poprosím vás o vyčkání. Všechny žádosti však zpracováváme, co nejdříve je to možné.

Poprosím vás tak o trpělivost.
Děkuji.

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.7.2015 15:39, před 9 lety


Jana Pečená

Dobrý den,

budu tedy čekat na Vaše vyjádření...

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.11.2015 17:41, před 9 lety

Prosíme spotřebitele o doplnění skutečností o tom, v jaké fázi se stížnost nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
14.11.2015 09:23, před 9 lety


Jana Pečená

Hodnocení:

Komentář: Po celkém ostré slovní přestřelce se zaměstancem O2, kdy mě v podstatě nařkli z toho, že jsem si vše vymyslela, že je to slovo proti slovu atd. jsem se nenechala odbýt. Nakonec jsme se tedy dohodli, že zbývajících 6 splátek mi bude prominuto.