Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Bydlím u nádraží v Český Budějovicích.
Ve stanici se několikrát (více než 2x) denně
zdraví troubením lokomotivy.
Troubení trvá několik minut. Nerozlišují
jestli je víkend nebo pracovní den, půl osmé
ráno nebo večer.
Je to bezohledné a nepřípustné pro obyvatele, zde žijících.
(Sousedům dokonce “duní” dům. Mají okna
přímo proti kolejím … )
Prosím zjednat nápravu.
Děkuji.
Irena Příhodová
***
České dráhy
Zjednat nápravu na vedení drah.
Já se nemohu nikam dovolat.
|
Tweet |
Spotřebitelovi doporučujeme, aby se obrátil na krajskou hygienickou stanici, která změří míru hluku. Pro ten jsou vládou dány přísné limity (denní hluk 6:00 do 22:00 40 decibelů, noční hluk 22:00 do 6:00 30 dB). Pokud byla hlukem spotřebitelovi způsobena újma, může se spotřebitel domáhat její náhrady.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.