Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobry den, jsem naprosto rozcilen jednanim lidi ve vodafonu !
1. Nekdo AC mi pred 14 dny volala s nabidkou sluzeb ale co se delo pak to tedy bylo neco ...
2.tak jsem volal na operatora kde mi bylo jasne receno ze to je blbost ze takovy pausal muze byt max zkusebne ....
3. Rikal jsem to p AC tam me ujistila ze to tak rozhodne neni ale ze smlouvy se nedelaji tak nelze mit nic v ruce.
4.tak sem zase volal operatora kde mi kolega rekl ze to tak je a smlouva takova byt muze ze se kolega spletl a rovnou mi nabidl ze se mbou udela smlouvu rekl jsem ze sem se dohodl s pi AC a nechci ji obchazet ze mi bude volat ve stredu ...
Ve sstredu nikdo nevolal a dneska mi zavolala nejaka kolegyne jmeno bohuzel nevim ze jsem dohodnuty s kolegou ne s pi AC ze mi udela smlouvu tak to je opravdu zoufaly jednani dokonce mi prisla sms o ktere jsem vubec nevedel a ani ji nerozbalil....co s ni mam delat kdyz jiz nemam zajem o zadne sluzby ve vodafonu ....Vsechno to co jsem napsal by melo by nahravano a takove jednani je hrozne a takhle zakaznika maximálně odradite nez ziskate ! Me uz urcite ne...vsechno volano z telefonu *** dekuji Kocurek
Nekontaktovat me ohledne sluzeb...dekuji
|
Tweet |
V tomto případě záleží, zda byla již řádně vypovězena původní služba a zda spotřebitel uzavřel novou smlouvu se společností Vodafone.
Obecně u společnosti Vodafone je nutné pro zrušení služby požádat na telefonní lince 800 77 00 77. Ke zrušení služeb pak následně dojde po uplynutí výpovědní lhůty, která trvá 30 dní, pokud se spotřebitel se společností nedomluví jinak. Během této doby je spotřebitel povinen za služby nadále platit, a podnikatel mu tyto služby musí nadále poskytovat. Více informací ohledně odchodu od společnosti Vodafone nalezne spotřebitel na adrese: https://www.vodafone.cz/odchod/.
V případě vypovězení smlouvy platí odlišné podmínky než u při odstoupení od smlouvy. U výpovědi záleží, jestli šlo o smlouvu na dobu určitou nebo neurčitou. Pokud se jednalo o smlouvu na dobu určitou, ale byla uzavřena na více než 24 měsíců, považuje se za neurčitou (§ 63b odst. 1 Zákona o elektronických komunikacích). Pokud je na dobu určitou, bývá častá automatická prolongace, po které má spotřebitel možnost smlouvu vypovědět s výpovědní dobou max. 1 měsíc a poskytovatel jej o tom musí informovat (§ 63b odst. 5 ZEK).
Dále je možné vypovědět smlouvu bezplatně, pokud dojde k její jednostranné změně a navrhované změny pro spotřebitele nejsou výhradně přínosné, nejsou pouze administrativní povahy (např. změna sídla podnikatele) apod. Jediné, co musí v takových případech spotřebitel hradit je případné dotované koncové zařízení, pokud si jej ponechá (např. modem).
V případě, že byla smlouva uzavřena na dobu určitou a došlo k jejímu vypovězení před uplynutím této doby, byla by sankce možná jen v případě, kdy smlouva skončí do 3 měsíců ode dne uzavření, přičemž výše této sankce je omezená (§ 63b odst. 8 ZEK)
Jiná smluvní ujednání, která mají odradit od změny poskytovatele, nemají právní účinky (§ 63b odst. 12 ZEK).
Výpověď je jednostranným právním jednáním a k ukončení závazku není nutný souhlas druhé smluvní strany.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Kocurku, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Ze stejného důvodu nemohu ověřit ani další informace k dané záležitosti. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.