Počet nahlášených stížností: | 129 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, na kdo prosím dělá revizi bolestného nebo kde o to zažádat, když lékařské zprávy byly sepsány ve prospěch lékařů a můj lékař co mi sepisoval bolestné tudíž neměl přesné informace o úrazu? Děkuji
Doplacení bolestného dle pravdivých údajů, přesných bodu+komplikací zlomenin a komplikací léčby a dle přesné metodiky.
|
Tweet |
Jestliže pojištěný není spokojen s řešením své pojistné události, měl by se primárně se stížností obrátit přímo na svoji pojišťovnu. Ve stížnosti adresované pojišťovně je vhodné sdělit svůj nesouhlas se způsobem vyřízení pojistné události a případně požádat o nové šetření této události. Stížnosti se doručují na adresu pojistitele Generali Česká pojišťovna a.s., Spálená 75/16, 11000 Praha a vyřizují se písemnou formou, pokud se strany nedohodnou jinak.
Nereaguje-li pojišťovna na stížnost nebo ji zamítne, může se spotřebitel obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Fiserová,
děkujeme za Váš podnět, který rádi prověříme.
Abychom mohli případ řádně prošetřit, prosíme Vás o doplnění čísla pojistné události nebo čísla pojistné smlouvy na jeden z níže uvedených kontaktů:
e-mail: stiznosti@generaliceska.cz
pošta: Generali Česká pojišťovna a.s., Stížnosti, P. O. Box 305, 659 05 Brno
S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám bude v co nejkratším možném termínu zaslána odpověď na Vaše kontaktní údaje.
S pozdravem
Stížnosti
Generali Česká pojišťovna a.s.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.