Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Už toho mám vážně dost!!!
Od úterka máme od firmy poslanou zásilku, kterou nutně potřebujeme, a ta neschopná zbytečná pseudopošta ne a ne jí dovézt, a ještě z nás dělají blbce!!!!
Nejprve klasické bla bla přeprava k dodací poště, od včerejška s datem 14.12. až dosud tam bylo Příprava zásilky k doručení s tím , že je v depu v ČB a ejhle - teď najednou ta poznámka zmizela a je tam opět pouze to včerejší Příprava zásilky k doručení opět s datem 14.12. Samozřejmě nikdo nevolá ani nepsal.
A my jsme opět uhradili dodání domů, přičemž minule jsme si ji museli nechat přeposlat do Balíkovny a dojet si pro ni!!!!
Opravdu, zavřeze to tam, aspoň nebudete buzerovat lili na přepážce a doručovatele, ti si najdou lepší práci, a vy táhněte do ***!!!!!!
Jste *** a pokud vás z tzv. vedení někdo v noci přepadne a zbije nebo zahubí budeme se smát!!!!
Zavřít a zrušit Českou poštu, jen z nutnosti a chybějící jiné možnosti zaslání jsme tyto *** použili. Naštěstí už mizivé procento firem tyto *** využívá, a ať už navždy zmizí pseudopošta!!!! Hnusné svátky a hnusný nový rok ze srdce přejí vedení všichni naštvaní bývalí klienti!!!
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.