Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Autobus č.13, dne 15.12. ve 21:35, ze zastávky Doubí sídliště. Autobus do zastávky vůbec nedorazil a bylo zapotřebí téměř dvacet minut na dešti a ta nízké teploty čekat na následující spoj. Vzhledem k pozdní hodině odjezdu nebylo možné stihnout navazující spoj ze zastávky Fügnerova, což vedlo opět k téměř dvaceti minutovému čekání na alternativní spoj (spoj do nejbližší zastávky od konečného místa cca 1,5 km), opět připomínám na dešti a a za nízké venkovní teploty. Žádám tedy o vysvětlení a kompenzaci za vzniklou újmu. Děkuji.
Vyšší frekvence spojů MHD a jejich jízda podle jízdních řádů, zejména v zimních měsících, kdy při dlouhém čekání v nízkých teplotách hrozí onemocnění a dlouhodobé zdravotní komplikace. Pakliže mi vznikne kvůli tomuto chování DPMLJ zdravotní újma, budu požadovat proplacení mého ročního předplatného na zónu 1 (to je reálné a jednoduše splnitelné pro vás během minuty)
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči jízdním řádům je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
E-mail na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou pro podávání podnětů: dpmlj@dpmlj.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.