Společnost


Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#73073Autobus vůbec nepřijel

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.12.2023, před rokem

Martin Liďák

Znění stížnosti

Autobus č.13, dne 15.12. ve 21:35, ze zastávky Doubí sídliště. Autobus do zastávky vůbec nedorazil a bylo zapotřebí téměř dvacet minut na dešti a ta nízké teploty čekat na následující spoj. Vzhledem k pozdní hodině odjezdu nebylo možné stihnout navazující spoj ze zastávky Fügnerova, což vedlo opět k téměř dvaceti minutovému čekání na alternativní spoj (spoj do nejbližší zastávky od konečného místa cca 1,5 km), opět připomínám na dešti a a za nízké venkovní teploty. Žádám tedy o vysvětlení a kompenzaci za vzniklou újmu. Děkuji.


Požadované řešení

Vyšší frekvence spojů MHD a jejich jízda podle jízdních řádů, zejména v zimních měsících, kdy při dlouhém čekání v nízkých teplotách hrozí onemocnění a dlouhodobé zdravotní komplikace. Pakliže mi vznikne kvůli tomuto chování DPMLJ zdravotní újma, budu požadovat proplacení mého ročního předplatného na zónu 1 (to je reálné a jednoduše splnitelné pro vás během minuty)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.12.2023 09:23, před rokem

Stížnosti směřující vůči jízdním řádům je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

E-mail na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou pro podávání podnětů: dpmlj@dpmlj.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.2.2024 14:24, před 11 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.