Společnost


BusLine a.s.

Počet nahlášených stížností:110
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#73074Nevhodné chování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.12.2023, před rokem

Irena Coufalová

Znění stížnosti

Řidič autobusu mě ve Vysokém mýtu po pozdravení a označení jízdenky nazval "krávou", což jsem nejprve nepochopila a při snaze o vystoupení z autobusu nezastavil na zastávce, kde jsem měla vystoupit. Poté mě osočil, že jsem mu měla předem oznámit, kde vystupuji, i když to byla konečná zastávka, kde správně zastavit musí. Přitom když jsem načetla jízdenku, tak mu počítač ukázal, že vystupuji v Hrochově Týnci.
Byla jsem zneuctěna chováním tohoto řidiče.


Požadované řešení

Chtěla bych, aby řidič byl poučen o svém nevhodném chování. Požadovala bych změnu řidiče na dané lince a pokud by to nebylo možné, tak aspoň kázeňskou pokutu za jeho chování, i kdyby byla pouze sentimentální. Nepřijde mi ekologické nahradit hromadnou dopravu za automobilovou, protože řidič není schopen dodržovat základní morální pravidla umožňující většině občanů příjemnou cestu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.12.2023 09:24, před rokem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Společnost BusLine a.s. je možné kontaktovat:
- na telefonním čísle +420 481 368 111,
- e-mailem na stiznosti@busline.cz,
- prostřednictvím kontaktního formuláře: https://www.busline.cz/zaslat-dotaz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.2.2024 14:30, před 11 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.