Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vždy když přijdu na pobočku do Karviné v Hypernově, mám problém,vždy tam něco pokazí a po každé návštěvě platím více.Naposledy jsem přišla se žádostí, že chci převést číslo do madzenty,dopadlo to tak, že po hodině,kdy mi mladík vnutil telefon se slovy, že nebudu platit nic navíc,naopak o pár korun méně,mi dokázal zrušit paušál, který poctivě platím 10 let a udělat z karty dobíjecí.To jsem naštěstí zjistila, když jsem hovořila na infolince s operatorkou.Nyni mi přišla faktura o 600 Kč vyšší.Jsem velice nespokojená s pracovníky t- mobile v Hypernově Karviná a díky nim zvažuji přejít k jiné společnosti, jelikož nemám zájem platit 2600 Kč měsíčně.
Dále syn nedávno ztratil telefon,přišli jsme s tím, že chceme zablokovat číslo a chceme novou SIM kartu.Opet problém, který jsem znovu zjistila na Vaši infolince.Dali mu simku s novým číslem a já platím dva paušály.
Jsou to naprosto nekompetentní zaměstnanci.Zadam tímto o nápravu.
Děkuji.Ondrackova.
Prosím o vyřešení mého případu tím, že mi platby upravite znovu na původních 2000 Kč měsíčně.Bojim se už vkročit na pobočku, a řešit to tam.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Obecně platí, že slib zavazuje. Konkrétní zaměstnanec navíc jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Pokud tedy byla spotřebiteli přislíbena určitá cena za služby, měla by být tato cena i skutečně účtována.
Spotřebiteli může vyúčtování reklamovat. Reklamaci je možné podat:
- Kontaktní formulář (zde:https://www.t-mobile.cz/podpora/kontaktujte-nas),
- Telefonicky na bezplatnou linku 800 73 73 73,
- Písemně na adresu T-Mobile Czech Republic a.s. Tomíčkova 2144/1 148 00 Praha 4,
- Osobně v kterékoli prodejně T-Mobile.
V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.