Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dnes jsem v Tescu na Stochově zakoupil 2 briosky se sýrem a 2 croassanty s párkem. Kompletně vše bylo uprostřed syrové, že se i syrové těsto dalo táhnout na prstu. Jsem velice zklamaný (nejen, že 70,-Kč v trapu, ale celkově) a příště raději zajedu do jiného supermarketu.
Brioska se sýrem a rajčaty, croassant s párkem
Mít u své pekárny kvalifikované pracovníky. Speciálně v Tescu na Stochově je to samý chvilkový brigádník.
|
Tweet |
V případě, že spotřebitel zakoupí pečivo neodpovídající jakostí, je třeba takové zboží neprodleně reklamovat. Pokud tedy zakoupená pečivo nemá deklarované a spotřebitelem očekávané vlastnosti, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Pokud se uvedené nedostatky v jakosti pečiva na provozovně opakují, doporučujeme podat stížnost přímo vedení prodejny, případně podnět státnímu dozorovému orgánu k provedení kontroly. Státní dozor nad jakostí potravin provádí Státní zemědělská a potravinářská inspekce.
SZPI provede na základě spotřebitelského podnětu kontrolu a případně učiní potřebná opatření. Podnět je třeba předat příslušnému inspektorátu SZPI podle místa provozovny, které se podnět týká. Podnět může spotřebitel předat či zaslat v písemné podobě nebo jeho obsah zkopírovat do příslušného formuláře přímo na internetových stránkách SZPI. Orgán dozoru provede na základě podaného podnětu vždy vlastní šetření a teprve na základě jeho výsledku podnikne potřebná opatření. Spotřebitel může požádat orgán dozoru o informaci o výsledku provedené kontroly.
Společnost Tesco Stores ČR a.s. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.