Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#7308Nedopečené (téměř syrové) slané pečivo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 3 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.07.2015, před 10 lety

Vojtěch Koula

Znění stížnosti

Dnes jsem v Tescu na Stochově zakoupil 2 briosky se sýrem a 2 croassanty s párkem. Kompletně vše bylo uprostřed syrové, že se i syrové těsto dalo táhnout na prstu. Jsem velice zklamaný (nejen, že 70,-Kč v trapu, ale celkově) a příště raději zajedu do jiného supermarketu.


Produkt

Brioska se sýrem a rajčaty, croassant s párkem


Požadované řešení

Mít u své pekárny kvalifikované pracovníky. Speciálně v Tescu na Stochově je to samý chvilkový brigádník.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.7.2015 07:09, před 10 lety

V případě, že spotřebitel zakoupí pečivo neodpovídající jakostí, je třeba takové zboží neprodleně reklamovat. Pokud tedy zakoupená pečivo nemá deklarované a spotřebitelem očekávané vlastnosti, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.

Pokud se uvedené nedostatky v jakosti pečiva na provozovně opakují, doporučujeme podat stížnost přímo vedení prodejny, případně podnět státnímu dozorovému orgánu k provedení kontroly. Státní dozor nad jakostí potravin provádí Státní zemědělská a potravinářská inspekce.

SZPI provede na základě spotřebitelského podnětu kontrolu a případně učiní potřebná opatření. Podnět je třeba předat příslušnému inspektorátu SZPI podle místa provozovny, které se podnět týká. Podnět může spotřebitel předat či zaslat v písemné podobě nebo jeho obsah zkopírovat do příslušného formuláře přímo na internetových stránkách SZPI. Orgán dozoru provede na základě podaného podnětu vždy vlastní šetření a teprve na základě jeho výsledku podnikne potřebná opatření. Spotřebitel může požádat orgán dozoru o informaci o výsledku provedené kontroly.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2015 17:43, před 9 lety

Společnost Tesco Stores ČR a.s. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.