Počet nahlášených stížností: | 24 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
Pepco v Hornomecholupsky ul.Praha 10.
Dnes sem se dostala do nepříjemné situace na Vaši prodejně.Chtěla sem vrátit světýlka na stromek tak sem se dozvěděla ze nemůžu,že se měla nějakou akci 3 za cenu 2,a to nejde.Že mám donést všechny 3 výrobky a potom my můžou vrátit.Na co bylo řečeno paní pokladní ze když budu chtít vidět pokyny pro vracení akčního zboží ,tak ať najde to někde pod pokladnou.Ja sem na pokladně nechala zboží protože nemám už dva výrobky z 3,a nějaké akce nesleduji.A k tomu jak sem kupovala zboží ptala sem se u pokladny v případě kdy by my nevyhovovalo zboží jestli mužů vrátit.A o žádné akce my nikdo neřekl.
Nejde my o ti peníze, jde o ten přístup k zákazníkovi.A hlavně ti informace které zákazník má vědět někde pod pokladnou.Také dělám v obchodu a vše informace máme daně pro zákazníky aby bylo viditelné ,a ne někde pod pokladnou.
Předem Dekuji za odpověď,
Vitaliya Fitsay.
Informace pro zákazníky má byt pro zákazníky ,ne někde pod pokladnou.
Informace pro zákazníky a chování
|
Tweet |
Důležité je rozlišovat, zda zboží bylo zakoupeno distančně (tj. přes telefon, internet) či osobně na prodejně. Na kamenné prodejně má spotřebitel možnost si dané zboží vyzkoušet, prohlédnout a tedy není povinností prodejce přijmout zpět zboží anebo umožnit výměnu daného produktu, který spotřebiteli nevyhovuje.
Praxe je ale taková, že někteří obchodníci výměnu zboží nebo třeba vrácení nevhodného dárku umožňují, a to obvykle do 14 nebo 30 dnů. Jde ale čistě o jejich dobrou vůli a konkurenční výhodu. Proto spotřebitelům doporučujeme, aby si před nákupem v kamenné prodejně zjistili, zda je možná výměna či vrácení zboží, případně za jakých podmínek.
Pokud se na zboží vztahovala akce 2+1 a spotřebitel chce jeden zakoupený kus vrátit, domníváme se, že společnost může požadovat doplacení druhého zakoupeného kusu, popř. může vrátit poníženou částku.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti PEPCO Czech Republic s.r.o. na e-mail: zakaznik@pepco.cz.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.