Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobrý den,
moje zásilka (***) měla být doručena 12.12. do Z-BOX České Budějovice, České Vrbné 2360 (Géčko). Cca v 17hod. přišel mail o nemožnosti doručení kvůli obsazenost boxu a že si mám vybrat náhradní místo kam bude následující den zásilka doručena nebo bude automaticky doručena do vydejního místa České Budějovice, České Vrbné 2360 (Don Pealo), které je mimochodem téměř hned vedle a v minulosti tam zásilky byly přemisťovány automaticky bez upozornění.
Ani po 24h od mailu o přemístění zásilka nebyla k vyzvednutí. Dovolat se nikam nedá - pouze nepoužitelný automat. Kontaktní formuláře jsou zřejmé také k ničemu.
O 48h později jsem se skrze webový vyhledávač zásilky (k čemu je tedy aplikace když tam ta informace není) dozvěděl, že se zásilka přesunula z depa v Č.Budějovicích do depa u Prahy.
Zásilka je Vánoční dárek skleněný obraz, takže přesně ideální pro cestování sem a tam po ČR.
Skleněný obraz 33x33 cm v hodnotě 2000Kč.
Doručení zásilky bez poškození. Omluva a vrácení peněz za dopravu.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Vebre, omlouváme se, takto by se zásilka opravdu toulat neměla. Dle trasování vidíme, že vám již byla doručena. Věřím, že všechno proběhlo, jak má, a dárek udělal pod stromečkem radost. Nikola, tým Zásilkovny
Hodnocení: