Společnost


Mironet.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:108
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 24 stížnostech.

#7310Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.07.2015, před 10 lety

Daniel Benedikt

Znění stížnosti

Dobrý den,
Na internetu jsou koupil počítačovou hru GTA 5. Když mi hra přišla, tak jsem se jí snažil nainstalovat, ale bohužel marně. Hra nainstalovat nešla a pořád to padalo. Po 7-mém pokusu jsem hru nainstaloval, ale samozřejmě, že se nainstalovala špatně. Šel jsem tedy za odborníkem a ten mi řekl, že hra je na DVDs nahraná špatně a že to proste nemám šanci nainstalovat. Napsal jsem tedy reklamaci (celkem nǎstvaný) že chci hru vrátit a chci dostat zpátky peníze. Na to mi odepsali, že mi nic nevrátěj a ať si hru stáhnu na rockstar games. To mě naštvalo a odepsal jsem, že jsem si koupil hru na DVDs a ne instalační klíč s kterým to stǎhnu z internetu. Za své peníze chci zboží, které jsem si objednal a né nějakou alternativu. Napsal jsem také, že si pořídím znalecký posudek a pokud se prokáže, že hra je špatná, tak budu požadovat nejen peníze za hru, ale také peníze za znalecký posudek. Na to už mi ale neodepisují. Mockrát děkuji za každou pomoc, Daniel Benedikt


Produkt

Obsahem balení bylo 7DVDs, manuál, mapa herního světa, sériový registrační klíč.


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.7.2015 12:48, před 10 lety

Spotřebiteli doporučujeme trvat na řádném vyřízení reklamace, neboť nelze rozporovat postup prodávajícího, pokud reklamační řízení vůbec neproběhlo. Dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele je prodávající povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

Jestliže prodávající odmítne přijmout zboží k reklamaci, lze podat podnět České obchodní inspekci, která je dozorovým orgánem v této oblasti. Pro tyto účely je vhodné doložit například emailovou komunikaci s prodávajícím.

Při uplatnění reklamace má spotřebitel právo požadovat i dodání nové věci bez vad, není-li to vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud lze vadu odstranit jednoduše opravou či výměnou součásti věci, mají však tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. Odstoupit od smlouvy může spotřebitel jen za předpokladu, že žádná z výše uvedených variant nápravy není možná. Namísto těchto nároků je vždy možné zvolit přiměřenou slevu z kupní ceny.

Pokud prodávající reklamaci zamítne, pak lze způsob vyřízení rozporovat právě znaleckým posudkem. Prokáže-li znalecký posudek, že se jedná o vadnou jakost při převzetí ve smyslu § 2161 občanského zákoníku, lze namítat nevyřízení reklamace řádně a včas v rozporu s ustanovením § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele. Marné uplynutí lhůty pro řádné vyřízení reklamace zakládá právní fikci podstatného porušení smlouvy a spotřebiteli náleží právo od smlouvy odstoupit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.7.2015 10:05, před 10 lety

Dobrý den pane Benedikte,
velmi mne mrzí Vaše nepříjemná zkušenost. Bohužel nejsme schopni Vám z důvodu aktivace hry vrátit peníze zpět. Určitě však hru přijmeme na reklamaci a pošleme na posouzení. Bohužel již nezjistím, proč kolegové postupovali jinak. Hru můžete přinést na jakoukoli naši pobočku v Praze, Brně či Plzni nebo si můžete reklamaci založit přes internet (https://www.mironet.cz/Podpora/VytvoritReklamaci ) a zaslat poštou na naši pobočku na Praze 7. Veškeré kontakty naleznete na našich stránkách v sekci kontakty.

Děkuji a přeji příjemný den.

Martina Gabrielová
Manažer pobočkové sítě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2015 16:47, před 9 lety

Prosíme spotřebitele o doplnění informací o současném stavu stížnosti, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2015 17:32, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.