Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#73112Neochota pracovníků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.12.2023, před rokem

Jana Bořutová

Znění stížnosti

Dobrý večer tímto chci prodat stížnost na prodejnu T mobile ve Zlíně na Rašínově ulici. Dnes mně doslova vytočili. Slušně jsme se jich zeptali že bychom potřebovali poradit ohledně televize, byli neochotní, když jsme chtěli domluvit si termín s technikem, paní mi odpověděla to chcete platit 3000 za služby, jsem ji odpověděla to nemyslíte vážně. Doma jsem pak celý den měli kvůli nim jen potíže. Chci přeji k jinému operátorovi. Děkuji.


Produkt

Internet


Požadované řešení

Chci ukončit jejich služby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2023 17:01, před rokem

Z popisu stížnosti si nejsme zcela jistí, co se vlastně stalo. Vzhledem k uvedenému požadovanému řešení naše vyjádření směřuje obecně k ukončení služeb u společnosti T-Mobile Czech Republic a.s.

Obecně smlouva u společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. zaniká dle všeobecných podmínek společnosti (dostupných zde: https://www.t-mobile.cz/dcpublic/OP-T-Mobile-VPST-20200401.pdf) "dohodou, výpovědí, odstoupením, smrtí Účastníka nebo zánikem Účastníka či Operátora bez právního nástupce, případně z jiných důvodů stanovených Zákonem."

Dále je zde stanoveno, že "smlouvu sjednanou na dobu neurčitou je možné ukončit písemnou výpovědí s výpovědní dobou 30 dnů ode dne doručení výpovědi Operátorovi. Smlouvu sjednanou na dobu určitou je možné ukončit:
(i) potvrzením, že chcete Smlouvu ukončit k datu uplynutí sjednané doby jejího trvání, a to doručeným Operátorovi minimálně 20 dnů před datem uplynutí sjednané doby trvání Smlouvy;
(ii) výpovědí s výpovědní dobou 30 dnů ode dne doručení výpovědi Operátorovi, nedohodnete-li se s Operátorem jinak;
(iii) stanoví-li tak Zákon (dle podmínek Zákonem stanovených)."

Potvrzení či výpověď je nutné zaslat dle podmínek společnosti v písemné formě:
- na adresu T-Mobile Czech Republic a.s., Tomíčkova 2144/1, 148 00 Praha 4 nebo
- prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.t-mobile.cz/podpora/kontaktujte-nas) či
- na adresu info@t-mobile.cz.

Svoji záležitost (tedy i případnou výpověď) je možné řešit i přímo v jakékoli T-Mobile prodejně.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.