Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Zakoupil jsem válcový drtič. Po cca 30 minutach se z něho zakouřilo a byl ko. Po telefon a email jsem se spojil s lídrem. Co následovalo mě rozsekalo. Prepojime vás na firmu co pro nás opravuje telefon do dotyčné firmy mi vás prepojime na jinou firmu která to dělá pro nás ok opět volám do další firmy tam mě paní oznámí že to pro ně dělá další firma. Konečně třetí firma mi po telefonu napíše info v e-mailu. Mám zboží zabalit ozvat se a oni pošlou auto to probehlo v celku rychle . Po 4 dnech mi přišlo vyjádření že stroj nejde opravit mají vrátit peníze mám kontaktovat Lidl. Což jsem učinil a od té doby jen kecy typu mi se vám ozveme peníze musí posílat z ciziny atd. Pokaždé když zavolam jen mi to zaurgujeme a stále nic se neděje . S jednou osobou se domluvíte na cz méně zavoláte za týden tak to vezme jiná a ta vám řekne že jsem si řekl o peníze v eurech tím to déle trvá no pardon si dělají z lidí srandu ! Do teď nemám ani stroj a ani peníze!! Stroj mě stál 4350 a nic se neděje . Na email raději neodpovídají a na telefonu to je katastrofa každá osoba chce něco jiného a stejně se ničeho nedopatrate co stim mohu udělat nejedná se zrovna o malý peníz.
Válcový drtič
Vrácení peněz jak je v reklamační zprávě .
|
Tweet |
Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje. Po odstoupení od smlouvy má podnikatel povinnost do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vrátit spotřebiteli kupní cenu.
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, pane Zitko, mrzí nás situace, která nastala. V tomto případě doporučujeme zaurgovat Váš požadavek telefonicky či písemně přes náš zákaznický servis. Kolegové opětovně situaci prověří. Věříme, že vše bude vyřešeno k Vaší spokojenost. Omlouváme se za způsobené komplikace. S pozdravem Tým Lidl.
Lidl a to je přesně to co píšu ! Email mám uložené telefonicky se vždy dozvím to co jste odepsali. Takže kolegové to zaurguji a stále se nic neděje jak pokaždém telefonu. Chtěl jsem to řešit smírně páč v eshopu nakupují dost často ale tohle chování k zákazníkům není vůbec košér . Tak jak to budeme řešit mám to předat obchodní inspekci ,nebo se k tomu postavíte čelem dáte to do pořádku !
Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření.
S ohledem na výše uvedené přeřazujeme stížnost zpět na společnost, aby mohla reagovat na vyjádření spotřebitele.
Na případ již nebudeme reagovat. Zákazníkovi dne 20.12. přišla reakce ze strany odpovědného oddělení.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Nevím co na to říci . Lidl mě kontaktoval jak píše to je pravda ale peníze za zboží stále v nedohlednu . A rád bych poprosil jak mohu dál postupovat páč už je to déle než 30 dní . Lidl mě v tomto jednání hrozně zklamal.
Dobrý den, pane Zitko, doporučujeme Vám znovu zaurgovat Váš požadavek telefonicky či písemně přes náš zákaznický servis. Omlouváme se za způsobené komplikace. S pozdravem Tým Lidl.
Nezlobte se na mě ale to jediné říkáte stále dokola že to zaurgujete to mi píšete v e-mailu ale i na zákaznické lince a peníze stále v nedohlednu . Jak mám být slušní když z lidí děláte blbce
Děkujeme stranám za reakce.
S ohledem na výše uvedené jsme nuceni stížnost uzavřít, neboť nyní již nedochází k vývoji stížnosti. Jestliže spotřebitel své peníze neobdrží, může využít výše uvedených možností (odstoupení od smlouvy, předžalobní výzva, mimosoudní řešení sporů při ČOI), případně se může obrátit na naši telefonickou poradnu na čísle 299 149 009.