Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Text sdělení: Dobrý den. Zakoupil jsem si Motorola edge 40 dual sim červena barva. Chtěl ji sem zprovoznit ,ale nastal problém.
Po vložení sim karty s T.č. *** nešlo mobil zprovoznit na příjem a volaní. Prováděli to v prodejně Mobil pohotovost Ostrava.
Tel. jsem vrátil.
Dne 6.I1,.2a23 zákazník vracel tel. zakoupený 2.II.2023 pod dokladem *** Motorola Edge 40 kde byl bonus při zakoupení k výkupu 1_000Kč. Tel. nefungoval se zákazníkovou SIM kartou Nordic Tel.
Takže tel. vrátil a byl mu vrácen tel., který prodával a výkup se zrušil včetně bonusu 1_000Kč. Který zákazník vrátil na prodejně. Mobil pohotovost. OSTRAVA .
Problém je vtom, že kde byl bonus při zakoupení k výkupu 1000Kč, ale to se v stahovalo při koupi k ceně nového mobilu. Nevím proč jsem musel dat 1000Kč,když jsem nic nedostal. F.Rabatin
Text sdělení: Dobrý den. Zakoupil jsem si Motorola edge 40 dual sim červena barva. Chtěl ji sem zprovoznit ,ale nastal problém.
Problém je vtom, že kde byl bonus při zakoupení k výkupu 1000Kč, ale to se v stahovalo při koupi k ceně nového mobilu. Nevím proč jsem musel dat 1000Kč,když jsem nic nedostal. F.Rabatin
|
Tweet |
V tomto případě pravděpodobně došlo k odstoupení od smlouvy dohodou stran.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Na stránkách společnosti je uvedeno, že "V případě nákupu nového zařízeni zákazníkem jako spotřebitelem ve smyslu § 1829 Občanského zákoníku, bude výkupní bonus vyplacen pouze v případě, že spotřebitel nevyužije své právo od kupní smlouvy bez uvedení důvodu v zákonné lhůtě odstoupit. K vyplacení nedojde ani v případě, že obdobné právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu stanovené v obchodních podmínkách prodávajícího využije kupující, který není spotřebitelem. V případě, kdy zákazník využije své právo od kupní smlouvy do 14 dní od převzetí nového zařízení, ke kterému je poskytován výkupní bonus, odstoupit a výkupní bonus mu byl již vyplacený, je povinen kontaktovat prodávajícího a vrátit vyplacený bonus na základě pokynů prodávajícího."
Pokud tedy spotřebitel obdržel výkupní bonus, má povinnost jej při odstoupení od smlouvy vrátit prodávajícímu zpět v plné výši.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený zákazníku, naše společnost se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů skrze platformu mimosoudního řešení sporů VašeStížnosti.cz. Poprosíme Vás, abyste nás kontaktoval přímo prostřednictvím kontaktního formuláře na webové adrese https://www.mp.cz/kontakty. Váš podnět bude prověřen v co nejkratší době. S výsledkem prověření budete seznámen, v případě, pochybení na naší straně Vám bude nabídnuta satisfakce. Děkujeme Mobil Pohotovost
Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti. Vzhledem k tomu, že se společnost rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.