Společnost


MOBIL POHOTOVOST GSM s.r.o.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

88%
12%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#73125Mobil pohotovost. OSTRAVA .

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.12.2023, před rokem

František Rabatin

Znění stížnosti

Dobrý den.

Text sdělení: Dobrý den. Zakoupil jsem si Motorola edge 40 dual sim červena barva. Chtěl ji sem zprovoznit ,ale nastal problém.

Po vložení sim karty s T.č. *** nešlo mobil zprovoznit na příjem a volaní. Prováděli to v prodejně Mobil pohotovost Ostrava.

Tel. jsem vrátil.



Dne 6.I1,.2a23 zákazník vracel tel. zakoupený 2.II.2023 pod dokladem *** Motorola Edge 40 kde byl bonus při zakoupení k výkupu 1_000Kč. Tel. nefungoval se zákazníkovou SIM kartou Nordic Tel.

Takže tel. vrátil a byl mu vrácen tel., který prodával a výkup se zrušil včetně bonusu 1_000Kč. Který zákazník vrátil na prodejně. Mobil pohotovost. OSTRAVA .

Problém je vtom, že kde byl bonus při zakoupení k výkupu 1000Kč, ale to se v stahovalo při koupi k ceně nového mobilu. Nevím proč jsem musel dat 1000Kč,když jsem nic nedostal. F.Rabatin


Produkt

Text sdělení: Dobrý den. Zakoupil jsem si Motorola edge 40 dual sim červena barva. Chtěl ji sem zprovoznit ,ale nastal problém.


Požadované řešení

Problém je vtom, že kde byl bonus při zakoupení k výkupu 1000Kč, ale to se v stahovalo při koupi k ceně nového mobilu. Nevím proč jsem musel dat 1000Kč,když jsem nic nedostal. F.Rabatin


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.12.2023 17:00, před rokem

V tomto případě pravděpodobně došlo k odstoupení od smlouvy dohodou stran.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Na stránkách společnosti je uvedeno, že "V případě nákupu nového zařízeni zákazníkem jako spotřebitelem ve smyslu § 1829 Občanského zákoníku, bude výkupní bonus vyplacen pouze v případě, že spotřebitel nevyužije své právo od kupní smlouvy bez uvedení důvodu v zákonné lhůtě odstoupit. K vyplacení nedojde ani v případě, že obdobné právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu stanovené v obchodních podmínkách prodávajícího využije kupující, který není spotřebitelem. V případě, kdy zákazník využije své právo od kupní smlouvy do 14 dní od převzetí nového zařízení, ke kterému je poskytován výkupní bonus, odstoupit a výkupní bonus mu byl již vyplacený, je povinen kontaktovat prodávajícího a vrátit vyplacený bonus na základě pokynů prodávajícího."

Pokud tedy spotřebitel obdržel výkupní bonus, má povinnost jej při odstoupení od smlouvy vrátit prodávajícímu zpět v plné výši.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.12.2023 17:45, před rokem

Vážený zákazníku, naše společnost se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů skrze platformu mimosoudního řešení sporů VašeStížnosti.cz. Poprosíme Vás, abyste nás kontaktoval přímo prostřednictvím kontaktního formuláře na webové adrese https://www.mp.cz/kontakty. Váš podnět bude prověřen v co nejkratší době. S výsledkem prověření budete seznámen, v případě, pochybení na naší straně Vám bude nabídnuta satisfakce. Děkujeme Mobil Pohotovost

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2024 09:19, před 12 měsíci

Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti. Vzhledem k tomu, že se společnost rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.