Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Albert nabízí neporazitelné šumivé víno Bohemia sekt Demi sekt a brut za 99.90 a přitom v Tescu ho mají za 89.90. Prosím tak o vyjasnění výrazu neporazitelné. Děkuji.
Bohemia sekt
Ověřit si, že je vaše cena opravdu neporazitelná. Přišel jsem takto o 40kc za 4ks.
|
Tweet |
Dle etického kodexu reklamy se reklamou rozumí proces komerční komunikace, prováděný za úhradu jakýmkoliv podnikatelským subjektem nebo jiným subjektem jednajícím v jeho zájmu, jehož účelem je poskytnout spotřebiteli informace o zboží a službách (dále jen „produkt“) i činnostech a projektech charitativní povahy. Přitom se jedná o informace šířené prostřednictvím komunikačních médií, kterými se pro účely Kodexu rozumí televize, rozhlas, nosiče audiovizuálních děl, periodický tisk a neperiodické publikace, dopravní prostředky, plakáty a letáky, jakož i další komunikační prostředky umožňující přenos informací.
Reklama by tedy měla sloužit k informování veřejnosti a zároveň by měla splňovat etická hlediska působení reklamy. Cílem kodexu je, aby reklama byla především pravdivá, slušná a čestná.
Jestliže spotřebiteli přijde reklama nepravdivá, může se obrátit s podnětem na Radu pro reklamu.
Pokud má spotřebitel taktéž podezření na nekalou obchodní praktiku podnikatele, kterou dle něj dochází k porušování zákona o ochraně spotřebitele, může podat podnět České obchodní inspekci.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Albert Česká republika, s.r.o., např. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.albert.cz/o-nas/kontakt.
Společnost Albert Česká republika, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky.