Společnost


K.F.C. spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#73153Chybějící položky v objednávce, špatný přístup k zákazníkům

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.12.2023, před rokem

Darina Husarova

Znění stížnosti

Dnes v odpoledních hodinách jsem byla v Brně na rohlence v KFC. Měla jsem 4× b-)Smart v tortile zaplacený, dostala jsem 3. Když jsem přišla stim že mi chybí jeden, musela jsem si znova koupit ještě jeden i když jsem ten 4 měla zaplacený. Po té když jsem tak sledovala paní která dělala tortili tak se stim vůbec nepárala a na vše chytala rukama!!! Nedokážu si připustit to že ta paní na vše chytá rukama a druhy lidí to jedí.K závěru, když jsem přišla domů tak tortila trošku připálení..Byla to moje poslední návštěva.


Požadované řešení

Nic od společnosti nechci jen požádají jedno... Aby měli pořádné zaměstnance!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2023 19:50, před rokem

Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si kompletnost objednávky kontrolovali co nejdříve, nejlépe ihned po převzetí, aby předešli podobným situacím.

Jestliže dodané zboží neodpovídá objednávce, je možné jej reklamovat. V tomto případě je nejlepší reklamovat zboží ihned, pokud tak ale učiněno nebylo, může spotřebitel reklamovat i později (např. pomocí formuláře na internetových stránkách https://kfc.cz/main/home/contact). Je vhodné k reklamaci také připojit fotografie produktu, aby prodávající mohl reklamaci lépe vyřešit.

K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu, specifičností atd.).

V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2024 15:34, před 11 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.